سوریه به گروه تروریستی داعش در جنوب دمشق ۴۸ ساعت مهلت داد

در جریان تحرکات ارتش سوریه درشمال حمص و جنوب حماه گزارشات حاکی از آن است که ارتش سوریه دو روز برای داعش مهلت داده است تا ساحه را به گونه بی سرو صدا تخلیه نمایند.

گزارش ها میرساند ارتش سوریه از یک سو عملیات های را در نقاط مختلف کشور برای نابودسازی تروریستان به راه انداخته اند و از سوی دیگر فرصت ۴۸ ساعته برای ترک نمودن صلح آمیز داعشی های موجود در جنوب دمشق را داده و خواستار پاکسازی منطقه بدون جنگ شده اند.

در همین حال رسانه ها سوری  گفته اند که درگیری های حمص به مدت ۴۸ ساعت متوقف گردیده است و برای داعشی ها که در مناطق مخیم الیرموک، اردوگاه فلسطینی در جنوب دمشق، الحجر الاسود، التضامن و القدم حضور دارند فرصت داده شده است تا مناطق مذکور را رها نمایند در صورت نپذیرفتن این امر ارتش سوریه آماده است تا برای پاکسازی آن مناطق عملیات های نظامی را راه اندازی نمایند.

در عین حال ارتش سوریه تصمیم دارد بعد از پاکسازی مناطق ریف شرقی دمشق، غوطه شرقی و منتقل کردند تروریست ها از این جا به شمال  سوریه چندین منطقه دیگر جنوب پایتخت را نیز برای همیش از وجود داعش پاکسازی و امن سازد.

این درحالی است که سوریه از چندین سال بدینسو به دلیل حضورگروه های تروریستی در این کشور مورد انتقاد و حملات شدید کشورهای غربی وخاور میانه قرارگرفته است و در این اواخر به سبب پاکسازی بعضی مناطق از وجود تروریستان تصمیم دارد مناطق جنوب دمشق را نیز از وجود تروریستان داعشی  برای همیشه تخلیه نمایند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *