سازمان ملل اعتبار خود را در یمن از دست داد

سخنگوی جنبش انصارلله یمن با تاکید بر اینکه آبرو و اعتبار سازمان ملل در یمن از دست رفته است، گفت: سفر نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن به صنعا تنها برای اعمال فشار سیاسی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، «محمد عبد السلام» سخنگوی جنبش انصارالله با انتقاد از عملکرد سازمان ملل در حل سیاسی بحران یمن اعلام کرد که حیثیت و جایگاه سازمان ملل در یمن از بین رفت و آنچه که برای این نهاد بین المللی مهم است، «سانسور جنایات عربستان در یمن است.»

وی افزود: سفر اسماعیل ولد الشیخ نماینده سازمان ملل در امور یمن به صنعا با هدف اعمال فشار سیاسی به انصارالله همزمان با تشدید تجاوزات و حملات میدانی صورت گرفت.

به گزارش شبکه المسیره، عبدالسلام گفت: ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله طول دو سال گذشته اثبات کردند که سرزمین یمن برای مردم آن است و متجاوزان در آینده این کشور هیچ نقشی نخواهند داشت.

«اسماعیل ولد الشیخ» نماینده سازمان ملل در امور یمن روز یکشنبه گذشته به منظور گفتگو با مسئولان جنبش انصارالله درباره حل سیاسی بحران این کشور وارد شهر صنعا شد.

نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن سه شنبه گذشته نیز با سفر به عدن با «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهور فراری و مستعفی این کشور دیدار کرد.

ولد الشیخ اعلام کرد که در دیدار با «عبد ربه منصور هادی» طرحی را در رابطه با کمیته آرام سازی و هماهنگی برای چگونگی دستیابی به آتش بس و سپس انجام مذاکرات مطرح کرده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *