تامین بخشی از منابع مالی داعش از جیب مسلمانان در کشورهای اسلامی

در این روزها که شاهد مشارکت جدی امارات متحده عربی در جبهه جریان های سلفی و تکفیری به فرماندهی عربستان سعودی بر علیه محور مقاومت اسلامی

در این روزها که شاهد مشارکت جدی امارات متحده عربی در جبهه جریان های سلفی و تکفیری به فرماندهی عربستان سعودی بر علیه محور مقاومت اسلامی به رهبری ایران هستیم متاسفانه دولت امارات متحده عربی با استفاده از شرکت ها و کارتل های اقتصادی در حال تامین بخشی از منابع مالی این جبهه از داخل کشور های اسلامی و حتی در محور مقاومت است. همان موضوع قدیمی که متاسفانه جدی گرفته نشد و همواره موجب تقویت مالی اسراییل از طریق فروش کالاهایش در کشورهای اسلامی گشت. البته با شکلی جدید و بی سر و صدا تر.

امارات متحده عربی از طرفی در حمله به یمن و حمایت از القاعده و داعش مشارکت جدی می نماید و از طرفی با خریدن شرکت ها و بنگاه های اقتصادی در کشورهای اسلامی به تامین منابع مالی آن جنایت ها از جیب مسلمانان مى پردازد. اخیرا شرکت ماجد الفطیم اماراتی اقدام به خرید فروشگاه های مواد غذایی بزرگ مانند هایپراستار در ایران نموده است و بخشی از منابع مالی حمله به جبهه مقاومت را از کشور دولت و مردم طرفدار مقاومت به دست می آورد.

جای تعجب و ناراحتی دارد که این شرکت آزادانه در کشورهای مقاومت مانند ایران در حال فعالیت مالی و اقتصادی است و در حمله بر علیه مردم مظلوم یمن عراق سوریه لبنان و فلسطین مشارکت می نماید و آب هم از آب تکان نمی خورد. ماجد الفطیم شرکت هلدینگ اماراتی است، که در زمینه خرده‌ فروشی، مدیریت مراکز خرید، سوپرمارکت‌ها وهایپرمارکت‌ها، ارائه خدمات گردشگری و هتل‌داری، خدمات فراغت و سرگرمی فعالیت می‌کند. شرکت ماجد الفطیم در سال ۱۹۹۲ از گروه الفطیم تفکیک گردید و توسط ماجد الفطیم به‌عنوان یک شرکت مستقل، تاسیس شد و در حال حاضر دارای ۱۸ مرکز خرید، ۵۶ هایپرمارکت، ۵۳ سوپرمارکت، ۱۱ هتل، ۹ سینما و ۴۵ فروشگاه لباس، در ۱۲ کشور در خاورمیانه و آفریقای شمالی می‌باشد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر دبی، امارات متحده عربی قرار دارد. از دارایی‌های گروه ماجد الفطیم می‌توان به: سیتی سنتر میردف،مرکز خرید امارات و سیتی سنتر دیره اشاره کرد.

Author

About Author