از ماجرای کابل بانک و بزرگترین فساد بانکی در افغانستان پرده برداشته خواهد شد؟

قدیر فطرت رییس پشین بانک مرکزی کتاب را بنام « تراژیدی کابل بانک» نوشته است که گفته می‌شود پرده از بزرگترین فساد بانکی در افغانستان برداشته خواهد شد.

این کتاب که فعلن به زبان انگلیسی نشر شده انتظار می‌رود که به زودی به زبان‌های فارسی و پشتو برگردان شود.

با نشر این کتاب از نگفته‌های سقوط بزرگترین بانک خصوصی افغانستان پرده برداشته خواهد شد.

پرتو نادری یکی از نویسنده ها در صفخه فیسبک خود نگاشته است که «کتاب سوگنامه ی کابل بانک نوشته‌ی قدیر فطرت رییس پیشین بانک مرکزی، به زبان انگلیسی به نشر رسبد.
از نام کتاب پیداست که نویسنده ماجرای کابل بانک را پی گیری کرده و به افشا گری یکی ار بزرگترین فساد بانکی در کشور پرداخته است.
چقدر بهتر خواهد شد که این کتاب هرچه زود تر به زبان های پارسی دری و پشتو ترجمه شود تا مردم کشور بیشتر و بهتر در جریان رویداد های فساد کابل بانک قرار گیرند!»

همچنان قدیر فطرت در صفحه فیسبک خود نگاشته است که «بالاخره پس از هشت سال انتظار کتاب تراژیدی کابلبانک بزبان انگلیسی از چاپ برآمد، درین کتاب سراسر حقایق بیان شده است صرف نظر از اینکه این حقایق تا چه اندازه به نفع ویا به ضرر من بوده است. قضاوت با شماخوانندگان عزیز.»

هشت سال از سقوط کابل بانک می‌گذرد و تا حال فقط دو تن در بند به سر می‌برند و همچنان رنگین دادفر اسپنتا نیز در کتاب خود از ماجرای کابل کم و بیش یاد کرده است.

 

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *