مدال قهرمانی برابر با یک دانه کچالو

شماری از مدال آوران و ورزشکاران رشته های ورزشی کشور در اعتراض به عدم رسیدگی به وضعیت ورزش و آینده شان، در شهر کابل دست به مظاهره زدند.

به گزارش بخش ورزش خبرگزاری خاورمیانه، ورزشکاران و مدال آوران کشور امروز (۲۳سنبله) در یک گردهمایی اعتراض آمیز در پارک شهرنو کابل، مدال قهرمانی شان را با یک دانه کچالو مقایسه کردند.

این قهرمانان و مدال آوران رشته های مختلف ورزشی نسبت به وضعیت دشوار و آینده نامعلوم ورزش و مسابقات شان، این گردهمایی را راه اندازی کردند.

محمود حیدری قهرمان رشته تکواندوی کشور و یکی از برگزارکنندگان اصلی این گردهمایی می گوید که دستاوردها و افتخارات شان از سوی حکومت و کمیته ملی المپیک نادیده گرفته شده است.

وی اظهار داشت که بعد از مدت ها اعتراض در صفحات اجتماعی، اکنون با راه اندازی گردهمایی مظاهره و شعار «قیمت کچالو برابر با مدال» اعتراضات خود را گسترده تر ساخته اند.

حیدری افزود که در حال حاضر ارزش مدال بین‌ المللی و قهرمانی برابر با یک دانه کچالو است.

بر اساس معلومات این تکواندوکار کشور، شماری از قهرمان به شمول خودش همه مدال ها و دستاوردهای خویش را بالای کراچیِ کچالو به نمایش گذاشتند.

معترضیان از رئیس جمهور می ‌خواهند تا از آنها حمایت کرده و رهبری اداره ورزش را از دست افراد ناکارا خارج کرده و به افراد مسکلی واگذار کند.

ورزشکاران می گویند که در صورت عدم توجه به خواست هایشان، اعتراضات خود را گسترده تر خواهند ساخت.

ریاست جمهوری و ریاست تربیت و بدنی تا حال به این خواست ها و اعتراضات واکنش نشان نداده اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *