رویای تابستانی کریستیانو رونالدو + (عکس)

ستاره تمام نشدنی فوتبال پرتگال و باشگاه یوونتوس را حضور فعال در تمرینات بعد از «کرونا»، نشان از اهداف بزرگ در سال جاری دارد.

به گزارش بخش ورزش خبرگزاری خاورمیانه، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتگالی یوونتوس با جدیت هرچه بیشتر در تمرینات بعد از وقفه کرونای این تیم حضور یافته است.

هرچند که آغاز خوب و خوشایند سال ۲۰۲۰ برای رونالدو به شکل غیرمترقبه با وقفه همراه شد و شوک بزرگی به فوتبال وارد شد؛ اما این اسطوره تمام نشدنی در قرنطین هم شرایط فیزیکی و آمادگی جسمانی اش را حفظ کرد.

با کاهش نسبی روند شیوع ویروس و صدور مجوز برگزاری تمرینات از سوی دولت ایتالیا، یوونتوس نیز ستاره هایش را از سراسر جهان فراخواند و رونالدو با جت شخصی دوباره به تورین سفر کرد.

حالا ستاره پرتغالی در تمرینات تیمش سرحال نشان می دهد و هوادارانش را بازهم امیدوار ساخته است که به روند قبل از تعطیلی موقت ادامه دهد.

شماری از کارشناسان با بررسی شرایط فعلی رونالدو معتقدند که دوره تعطیلی به سود وی بوده و او با بازیابی انرژی می تواند در روزهای پایانی فصل نمایشی درخشان داشته باشد.

مهم ترین هدف یوونتوس فتح لیگ قهرمانان بعد از دو دهه است و علیرغم شکست ۰-۱ در دور رفت مرحله یک هشتم برابر لیون، آنها با در اختیار داشتن کریستیانو رونالدو از همیشه برای رسیدن به این رویا امیدوارتر هستند.

رقابت هایی که احتمالا در تابستان برگزار خواهد شد.

این هدف می تواند رونالدو را در مسیر بهتر و درخشان تر در سالهای اخیر قرار دهد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *