به مناسبت شهادت سمیر قنطار، اسوه مقاومت

شهید سمیر قنطاردبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی بیانیه‌ای به شرح ذیل منتشر نمود:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

خبر شهادت اسوه آزادگان لبنان در روزهای اخیر واصل شد و تأسف و اندوه میلیون‌ها مسلمان و آزادی‌خواه جهان را به دنبال داشت.

شهید سمیر قنطار بیش از سی سال، حصر و زندان دژخیمان رژیم ظالم و ستمگر صهیونیستی را تحمل کرد و با مقاومت ستودنی و وصف‌ناپذیر در مقابل همه ظلم‌ها ایستادگی و مقاومت نمود.

برخورد مزورانه و مذبوحانه رژیم غاصب صهیونیستی و نحوه ترور ناجوانمردانه این اسوه مقاومت گواه صادقی بر تروریست بودن رژیم جعلی اسرائیل است که برای رسیدن به اهداف شوم خود، از هیچ کوشش و اقدامی کوتاهی نکرده است.

شهید والامقام که عضو فعال و برجسته مقاومت اسلامی منطقه بود، با تلاش خستگی ناپذیر در عمر خود به الگویی کم‌نظیر تبدیل شد که در آینده اسوه جوانان مسلمان منطقه خواهد بود و با نثار جان خویش بذر مقاومت، صبر و استقامت را در دل تمامی گروه‌ها، جریان‌ها و جوانان آزاده منطقه کاشت.

از هر قطره خون شهید سمیر قنطار صدها، بلکه هزاران جوان مدافع مقاومت در منطقه رویش خواهد کرد و راه مقاومت پرصلابت‌تر از گذشته استمرار خواهد یافت و خاری در چشم رژیم پوشالی و جعلی صهیونیستی خواهد بود و ارکان رژیم صهیونیستی را متزلزل نموده و سقوط این رژیم را سرعت خواهد بخشید.

گمان رژیم صهیونیستی نابودی سرداران مقاومت است، در حالیکه برابر آموزه‌های اسلامی، نثار جان و مال در راه اهداف مقدس مقاومت، منجر به عمق بخشی جریان مقاومت منطقه‌ای بیش از گذشته خواهد شد.

افزایش مقاومت اسلامی، اعتماد به نفس مردم، خصوصاً نسل جوان، حفظ روح عزت و شرف و آزادگی مسلمانان از ارمغان‌های این شهادت‌هاست.

همچنان که شهادت سید عباس موسوی، شهید عماد مغنیه و جهاد مغنیه و صدها شهید دیگر نه تنها جریان مقاومت را تضعیف نکرد، بلکه به عنوان شجره طیبه حق¬طلبی و ظلم ستیزی اسلامی روز به روز بر قدرت، عظمت و عمق آن افزود و زمینه‌های جنبش بیداری اسلامی را بیش از گذشته فراهم ساخت.

مجمع جهانی بیداری اسلامی شهادت این اسوه آزادگان جبهه مقاومت منطقه را به امت اسلامی و تمامی آزادی‌خواهان و خصوصاً جبهه مقاومت لبنان و رهبر این جنبش حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب‌آقای سید حسن نصرالله و خانواده محترم این شهید، تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

 راهش مستدام و بردوام باد.

Author

About Author