داعش دختران مجرد را برای همکاری جذب می کند

13956774_279850052382947_1484338154_nگروه تروریستی داعش در اقدام جدید دختران مجرد که سن شان بین ۱۸ تا ۲۵ سال باشد با معاش ماهوار ۵۰ دالر جذب می کند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از روزنامه الشرق الاوسط، داعش در خبرنامه ای از اشتراک زنان در منطقه “الخنساء” و “ام الریان” خبر داده و تنها کسانی جذب خواهند شد که بین سن ۱۸ تا ۲۵ سال بوده و مجرد نیز باشند.

این گروه همچنین اعلام کرد در صورتی که زنان در تمام وقت با داعش همکاری نمایند و تمام کارهایی که این گروه می گوید انجام دهند، ماهانه ۵۰ دالر به آنها خواهند داد.

یک منبع آگاه گفت این اقدام داعش ممکن شروع عملیات جدید بوده باشد. متوسل شدن داعش به عضویت دختران مجرد و کم سن شاید به این علت باشد که آنها به دلیل شرایط زندگی شان هر درخواستی را می پذیرند و یا هم به دلیل مخالفت های زیاد پسران در این گروه این اقدام را انجام داده اند.

وی در ادامه افزود: داعش از تمایل دختران به ویژه دختران خورد سال برای رسیدن به بهشت استفاده می کنند و آنها را به زنانی تبدیل میکنند که بی باک و سطحی نگر بوده و نتوانند در کارهایی که داعش به آنها می سپارد خوب و بد را از هم تشخیص دهند.

یک محقق مصری نیز اعلام کرده است که روش جدید تبلیغات داعش برای جذب زنان به جای استفاده از عکس های وحشیانه و سر بریدن، بر روی خوبی های زندگی در این گروه است و داعش از آنها می خواهد تا با عزت و شرافت طفل به دنیا بیاورند تا مصدر خدمت برای این گروه شود.

این منبع مصری ذکر کرد که داعش با عضو گیری دختران مجرد به آنها چگونگی استفاده از سلاح و انجام عملیات انتحاری به خصوص در غرب را آموزش می دهد.

Author

About Author