یک باند تروریستی در مرزهای شرقی چین منهدم شد

چین اعلام کرد که یک باند تروریستی شش نفره را در مرزهای شرقی این کشور و در مجاورت با مرز تاجیکستان شناسایی و منهدم کرده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، تلویزیون دولتی چین امروز دوشنبه این خبر را اعلام کرد، اما به زمان دقیق این عملیات و درگیری میان نیروهای امنیتی با افرادی که از آنان به عنوان تروریست نام برده شده، اشاره ای نکرد.

خبر شناسایی و انهدام این باند تروریستی، در لابلای گزارش مستندی که این تلویزیون در رابطه با مبارزه نیروهای امنیتی مرزی چین با گروه های تروریستی فعال پخش می کرد، اعلام شد.

تلویزیون سی سی تی وی همچنین یادآور شد: نیروهای امنیتی چین به دلیل کنترل مبادی ورودی و خروجی مرزهای شرقی و شمال غرب بویژه منطقه سین کیانگ – یکی از مناطق فعال گروههای جدایی طلب، موفق به کشف این یک باند تروریستی هشت نفره شده است.

بر این اساس و طبق اعلام این رسانه، شش نفر از هشت عضو گروه یاد شده از سوی پولیس کشته شده و ظاهرا دو نفر دیگر موفق به فرار شده اند.

سی سی تی وی در گزارش خود اعلام کرد که اعضای گروه یاد شده قصد داشتند با عبور غیرمجاز از مرزهای شرقی این کشور، به گروههای تروریستی فعال از جمله داعش در سوریه و عراق بپیوندند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *