«کودکان آفتاب» تنها نشریه افغانستانی در نمایشگاه مطبوعات تهران

ماهنامه کودکان آفتاب تنها نشریه افغانستانی در نمایشگاه مطبوعات تهران برای دومین سال حضور دارد.

نادر موسوی، مسوول غرفه کودکان آفتاب به خبرگزاری خاورمیانه گفت که برای دومین سال متوالی ماهنامه کودکان آفتاب در نمایشگاه مطبوعات تهران اشتراک کرده است.

به گفته وی، هدف از این کار؛ شناساندن مطبوعات افغانستان به مخاطبین است؛ با وجود اینکه بسیاری از شهروندان افغانستان مقیم ایران از این نمایشگاه بی اطلاع هستند و یا بازدید نمی کنند.

موسوی خاطرنشان کرد که با شرکت در اینگونه نمایشگاه ها می توان راههای جذب مخاطب را پیدا کرد و صدای کودکان افغانستان را به دیگران رساند.

وی با اشاره به اینکه از غرفه افغانستان استقبال خوبی صورت گرفته؛ افزود :«وزرای مختلفی از غرفه افغانستان بازدید کردند و برایشان جالب بود و خیلی از دوستان ایرانی حتی نمی دانستند که مجله ای برای کودکان افغانستان نیز وجود دارد و حتی افرادی هم برای حمایت از ماهنامه داوطلب شده اند.»

موسوی افزود که دیگر مطبوعات افغانستان در این نمایشگاه حضور ندارند و باید تلاش شود تا زمینه حضور آنها نیز در اینگونه نمایشگاه ها فراهم شود.

ماهنامه کودکان آفتاب در بخش کودکان و نوجوانان چاپ می شود و هدف آن نیز پرورش کودکانی است که در باور آنان دوستی و صلح بر دشمنی و جنگ برتری دارد.

نمایشگاه مطبوعات تهران از ۱۴ الی ۲۱ عقرب در مصلی تهران برپا می باشد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *