کمک بشردوستانه انصارالله به سرباز متجاوز سعودی

به گزارش شبکه تلویریونی المسیره یمن، در درگیری میان نیروهای انصارالله  با متجاوزان سعودی  در منطقه الربوعه – العسیر یک سرباز سعودی به اسارت نیروهای حوثی درآمد .

 صحنه ای که بسیاری از بینندگان را شگفت زده کرد، کمک یک سرباز یمنی به نظامی زخمی متجاوز آل سعود بود. در این کلیپ ، یکی از نیروهای حوثی پس از به اسارت در آوردن سرباز زخمی ، وی را برشانه های خود گذاشته و با کمک انسان دوستانه او را از منطقه درگیری دور می نماید.

[jwplayer mediaid=”56433″]

این در حالی است که نیروهای متجاوز سعودی قریب به دوسال است  از زمین و آسمان به زنان و کودکان یمنی رحم نمی کنند و آنها را در سایه سکوت مجامع بین المللی با انواع بمبهای خوشه ای و ممنوعه به قتل میرسانند و بسیار مایه تاسف است که نهادهای حقوق بشر غربی به این حملات رژیم واکنشی نشان نمی دهد.

 اما در این سوی درگیری ها شاهد صحنه هایی زیبا از مقاومت نیروهای انصارالله در نهایت مظلومیت و شجاعت  هستیم ، در واقع نیروهای  انصارلله  به جهانیان اثبات کردند ما به سرباز زخمی به چشم یک دشمن نگاه نمی کنیم و با وی بعنوان یک اسیر جنگی رفتار میکنیم و وظیفه دینی و اسلامی خود میدانیم که به حقوق اولیه اسیران احترام بگذاریم.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *