کشته شدن یک زن باردار در تازه ترین جنایت صهیونیست ها

0afe54d3e94c4c969efa273ad83f3daeیک زن باردار به همراه فرزند سه ساله اش هدف حملات موشکی رژیم صهیونیستی به نوار غزه قرار گرفته و در دم جان دادند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این حادثه بر اثر انفجار ناشی از پرتاب موشک از جانب نظامیان صهیوینستی به خانه ای در نوار غزه صورت گرفته که علاوه بر این، دو فلسطینی دیگر نیر به شدت مجروح شده اند.

بمباران موشکی نوار غزه از سوی اسرائیل پس از آن صورت می گیرد که مقامات امنیتی در اسرائیل حماس را متهم به موشک پراکنی به سمت سرزمین های اشغالی در روز شنبه کردند.

این اتهام در حالی است که تا کنون هیچ گروهی مسئولیت پرتاب موشک در روز شنبه به سمت اسرائیل را برعهده نگرفته اما این مقامات امنیتی در فلسطین اشغالی تصمیم به بمباران موشکی مناطق مسکونی نوار غزه گرفته اند.

گفته شده در حمله موشکی امروز اسرائیل به نوار غزه یک خانه مسکونی کامل ویران شده و یک زن فلسطینی باردار نیز به همراه دختر سه ساله جان خود را از دست داده اند.

تنش ها در مرز نوار غزه و سرزمین های اشغالی پس از اعتراضات فلسطینی ها در کرانه باختری افزایش یافته و در حالی که مقامات صهیونیستی در کرانه باختری نگران از تبدیل شدن اعتراضات فلسطینی ها به یک انتفاضه جدید می باشند، در نوار غزه احتمال وقوع درگیری نظامی میان نظامیان صهیونیستی و ساکنان فلسطینی وجود دارد.

Author

About Author