پوتین پس از دیدار با ترامپ:  موضع ما در خصوص برجام همچنان پایدار است

رئیس جمهور روسیه بعد از دیدارش با رئیس جمهور آمریکا در کشور فنلاند و بحث در خصوص توافق هسته ای ایران تاکید کرد که موضع کشورش در خصوص توافق برجام تغیر نکرده است

.به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، ولادیمیرپوتین رئیس جمهور روسیه پس از دیدار و مذاکره با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در شهر هالسنیکی پایتخت کشور فنلاند طی مصاحبه با یک رسانه روسی اظهار داشت دیدارش با ترامپ بهتر  و واقعی تر از انتظارش بود و تاکید کرد ضمن دیدار با رئیس جمهور آمریکا موضعش در خصوص توافق هسته ای ایران تغییر نکرده است.

او علاوه کرد دو طرف در مورد موضوعات متعدد مرتبط به منافع هر دو جانب که شامل اوضاع سوریه، اوکراین و کل منطقه میشود بحث و گفتگو کردیم.

پوتین اضافه کرد جز این مسایل در مورد برنامه هسته ای ایران نیز صحبت کردیم و تصمیم روسیه در قبال برجام بدون تغییر باقی خواهد ماند.

رئیس جمهور روسیه در نشست خبری مشترک با رئیس جمهور آمریکا روز گذشته دوشنبه ۲۵ سرطان گفته است توافق هسته ای ایران ماهیت هسته ای صلح آمیز برنامه هسته ای این کشور را تضمین میکند.

این در حالی است که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید توافق هسته‌ای با ایران (برجام) برای روسیه توافق خوبی بوده به همین سبب ولادیمیر پوتین حفظ و تداوم این توافق را خواهان است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *