پادشاه عربستان در بستر بیماری

ملک-سلمان-بیماریک روزنامه فلسطینی به نقل از منابع آگاه از وخامت حال پادشاه عربستان خبر داد و نوشت سلمان بن عبدالعزیز اکنون قادر به تکلم نیست.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، روزنامه فلسطینی المنار به نقل از منابع آگاه در منطقه عربی حاشیه خلیج فارس نوشت: روز جمعه گذشته صدای تیراندازی از یکی از کاخ های متعلق به فرزندان سلطان بن عبدالعزیز در ریاض شنیده شد و در پی آن موترهای امدادرسان در این منطقه مشاهده شدند.

این روزنامه با اشاره به اینکه گروه های نظامی وابسته به نیروی ویژه سعودی در پی تیراندازی در کاخ شاهزادگان سعودی به محل حادثه اعزام شده و آن منطقه را محاصره کردند، می افزاید: شماری از شاهزادگان انتقاد به تشکیل رژیم جدید وهابی در عربستان را متوقف نکرده اند.

المنار در ادامه به نقل از یک منبع آگاه نوشت: حال عمومی شاه سعودی رو به وخامت گراییده و او اکنون تحت مراقبت های پزشکی قرار داشته و شاید هوشیاری خود را از دست داده است و اکنون توانایی تکلم ندارد؛ ملک سلمان اکنون قدرت خود را از دست داده و قادر به درک حوادثی که در پیرامونش می گذرد، نیست.

این منبع آگاه ادامه داد: پیش بینی می شود که درگیری میان شاهزادگان سعودی برای کسب قدرت همزمان با تشدید بیماری ملک سلمان افزایش یابد.

وی افزود: پزشکان به فرزندان ملک سلمان توصیه کردند که استقبال از میهمانان شاه سعودی را به دلیل نگرانی از مشخص شدن حالش متوقف کنند.

Author

About Author