هزاران جفت کفش به حمایت از کشته شده های فلسطینی درمقر اتحادیه اروپا چیده شد

تدارک دهندگان فراخون همدردی با فلسطینیان در جریان یک هفته بیش از چهار هزار و۵۰۰ جفت کفش را از سراسر اتحادیه اروپا بدست آورده اند.

فعلان مدنی بلژیک به روز دوشنبه ۷ جوزا در اعتراض به خاموشی دولت های اروپایی مبنی برجنایات مرتکب شده رژیم اسرائیل علیه مردم بی گناه فلسطین درمقابل  هریک از شهروندان فلسطینی که طی سالهای گذشته کشته شده اند یک جوره کفش را در مقابل مقر اتحادیه اروپا قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، یورونیوز گزارش داده است که این اقدام از سوی یک گروه فعال حقوق بشری موسوم به آواز در نزدیکی مکان گردهمایی وزیران امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا صورت گرفته است.
این گروه در بیانیه ای گفته اند که این اقدام برای افزایش درخواست ها از اتحادیه اروپا مبنی بر نگهداری از جان شهروندان فلسطینی و تلاش برای متوقف کردن خشونت بی پایان نظامیان اسرائیلی انجام شده است.
کریستف شات مدیر این کارزار حقوق بشر میگوید مردم تمام اروپا پیام واضح برای حکومت مان دارد و جان و زندگی فلسطینیان برای ما ارزشمند است و باید برای شما نیز چنین باشد.
این در حالی است که شرایط در نوار غزه در دوماه اخیر وحشنتاک بوده و شماری فلسطینان که در جریان تظاهرات مسالمت آمیز با شلیک های بی رحمانه نیروهای اسرائیلی کشته شده اند به بیش از ۱۱۰ تن میرسد.
در همین حال این اقدام گروه فعال حقوق بشری همزمان با نشست وزیران امورخارجه کشورهای عضو در اتحادیه اروپا صورت گرفته که موضوع بحران فلسطین از جمله موارد مورد بحث درآن بود.

 

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *