موتر ولادیمیر پوتین ضد اتمی است

پوتین به صندلی موتر  ضد اتمی  باسن گذاشت گفته می‌شود که این موتر محصول شرکت موتر سازی “زیل” روسیه است، و طبق دستور پوتین همه قطعات و اجزای آن در داخل همین کشور تولید شده است.

به گزارش خبرگزاری خاور میانه به نقل از العالم  منابع رسانه ای روس تأکید کرده اند که خودروی جدید پوتین از خودروی ویژه باراک اوباما رئیس جمهور امریکا پیشرفته‌تر است.

شرکت زیل مدعی است که ۶ سال برای ساخت این خودروی جدید زمان مصرف کرده و پوتین اصرار داشته که علاوه بر قطعات تکنولوژی امنیتی و نظامی این خودرو نیز در داخل روسیه تولید شود.

این خودروی کاملا زرهی و امن ۳ و نیم تن وزن دارد، و شیشه های این خودرو ضد گلوله و ضد موشک بوده و ساختار تجهیزات داخلی آن به گونه ای است که حتی می‌توان از درون آن جنگ را اداره کرد.
برخی منابع همچنین تأکید کرده اند که خودروی مذکور حتی در مقابل حملات شیمیایی و اتمی نیز مصون بوده و از سیستم پیشرفته الکترونیکی بهره‌مند است که قابلیت کنترل و حرکت آن را از داخل و خارج خودرو فراهم می کند.
تجهیزات پیشرفته ارتباطاتی این قابلیت را به این خودرو می دهد که حتی در حال حرکت به سالن ارتباطات و نشست های نظامی کاملا محرمانه تبدیل شود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *