مهلت ۲۴ ساعته ارتش سوریه به شورشیان در شرق حلب

ارتش سوریه به گروه‌های شورشی مسلح در شرق حلب، ۲۴ ساعت فرصت داده است از حلب خارج شوند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، ارتش سوریه با ارسال پیام به تلفن های همراه افراد مسلح در مناطق شرقی حلب به آنها ۲۴ ساعت مهلت داد که از این مناطق خارج شوند.

در این پیام های هشدار دهنده آمده است:  ای افراد مسلح ساکن شرق حلب، به شما فقط ۲۴ ساعت فرصت می دهیم که تصمیم به خروج بگیرید.

در این پیام های تلفنی تاکید شده است هر که خواهان زندگی امن است سلاح خود را بر زمین بگذارد ما سلامت وی را تضمین می کنیم.

ارتش سوریه همچنین هشدار داد که پس از پایان این مهلت عملیات استراتژیک شروع خواهد شد و از سلاح هایی با دقت عالی استفاده خواهد شد.

در پیام دیگر خطاب به غیرنظامیان ساکن در شرق حلب نیز آمده است: ای افرادی که در شرق حلب به سر می برید. مخالفان ساکن هتل ها و کاخ ها، توجهی به زندگی شهروند سوری فقیر در شرق حلب ندارند و از آنها برای اهداف خاص خود بهره برداری می کند به شما ۲۴ ساعت برای خروج بیماران و زخمی شدگان و خود شما اگر خواستید مهلت می دهیم.

از سوی دیگر ارتش سوریه یک موشک هدایت شونده به مواضع گروههای مسلح در روستای خلصه در حومه جنوبی حلب شلیک کرد و شماری از آنها را زخمی کرد.

گفتنی است که گروه های مسلح هر بار که در شرق حلب تحت فشار قرار می گیرند دست به تحرکات مذبوحانه ای می زنند و می کوشند که محاصره را بشکنند که تلاش های آنها تاکنون با شکست روبرو شده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *