مهاجران آفریقایی مشکل دیگر اروپایی ها

farhangnews_119848-337436-1427529961وزیر خارجه انگلیس میگوید مهاجران افریقایی استاندادهای زندگی و ساختار احتماعی اتحایه اروپا را تهدید میکند

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس روز یکشنبه در مصاحبه با تلویزیون بی بی سی تصریح کرد: اتحادیه اروپا قادر نیست تا میلیون ها مهاجر آفریقایی را که برای یافتن یک زندگی جدید به اروپا مهاجرت می کنند، در خود جای دهد.

هاموند در حالی از بحران مهاجرت در اروپا سخن گفته است که مقام های اروپایی تلاش هایی را برای اسکان مهاجرانی که از خاورمیانه و آفریقا به اتحادیه اروپا عزیمت می کنند، انجام داده اند. برخی از مهاجران نیز قصد دارند با عبور از طریق تونلی که تنها مسیر ارتباط ریلی بین فرانسه و انگلیس است، خود را به خاک انگلیس برسانند.

وزیر خارجه انگلیس گفت: ما باید قادر باشیم تا این مشکل را از این طریق حل کنیم که مهاجرانی را که اجازه ارائه درخواست پناهندگی ندارند به کشورهای خود بازگردانیم.

هاموند تاکید کرد: البته قوانین کنونی اتحادیه اروپا مهاجران را مطمئن کرده است که هرگز به کشورهای خود بازگردانده نمی شوند. این یک وضعیت باثبات و پایدار نخواهد بود چرا که اروپا نمی تواند از خودش حمایت کند و استانداردهای زندگی و ساختار اجتماعی را محافظت نماید.

Author

About Author