مسکو: کاخ سفید حامی داعش است

روسیه اعلام کرد، پس از اعلام آتش بس حملات شورشی ها و گروه های تروریستی در سوریه بیشتر شده که این باعث بدتر شدن اوضاع گردیده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه و به نقل از اسپوتنیک، دولت روسیه اعلام کرد واشنگتن حامی تروریسم بوده و مسئول بدتر شدن اوضاع سوریه می باشد.

وزارت خارجه روسیه در واکنش به اقدام جنگنده های امریکایی به هدف قرار دادن مواضع ارتش سوریه بیانیه ای در انتقاد به عملکرد واشنگتن در جریان آتش بس منتشر کرد.

ویکتور پوزنیخیز، جنرال روسی گفت: مسکو تلاش های خود را انجام داده است تا نیروهای ارتش سوریه از نقض آتش بس جلوگیری کنند.

روسیه با تاکید بر بیش از ۵۰ حمله گروه های تروریستی و دولت در ۲۴ ساعت گذشته، از بدتر شدن اوضاع در سوریه هشدار داد.

پوزنیخیز گفت: امریکا به تعهداتش درباره آتش بس در سوریه وفادار نیست و در صورتی که این آتش بس بشکند امریکا مسئول خواهد بود.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: برخی از گروه های معارض از آتش بس سوء استفاده نموده و به بازسازی صفوف خود پرداخته اند اما نیروهای ارتش سوریه به تعهدش وفادار است.

وی در ادامه گفت: برقراری آتش بس هدف مشترک مسکو و واشنگتن است. همچنین روسیه با سوریه به توافق رسیده است و ما به تعهدات مان پایبند هستیم.

Author

About Author

1 thought on “مسکو: کاخ سفید حامی داعش است

  1. این یگ واقعیت است که در کشور های جهان مخصوصا در کشور های خاور میانه با شمول افغانستان تروریزم و دحشت افگنان از طرف غرب و متحدانش کمک مالی میگردد . وتمام بد بختیها توسط آمریکا دامن زده میشود . ولی فراموش نباید کرد که آمریکا در حال شکست خوردن است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *