مجتهد: همراهان شاه سلمان و هزینه ی میلیاردی برای بی بند و باری و عیش و نوش

هزینه ی میلیاردی برای فساد و بی بند و باری در مراکش همزمان با جنگ تمام عیار در یمن. آیا با چنین وضعی لیاقت پیروزی را داریم؟

139504301737358978180144

مجتهد، افشاگر معروف سعودی از فساد شاه سلمان و همراهانش در مراکش خبر می دهد. وی افزود: زمانیکه جوانان ما درگیر جنگ هستند، شاه سلمان و پسرش، محمد به همراه ۴۰۰۰ تن دیگر در حال خوشگذرانی و عیاشی وصف ناپذیری هستند.

همراهان رده اول (خانواده و نزدیکان) به همراه شاه و پسرش محمد در سه کاخ عیانی در طنجه به سر می برند که هر کدام از آنها به اندازه ی یک قریه می باشد.

محمد ابن سلمان همچنین سرگرم ساخت کاخی عظیم در تانژیه است تا بنایی بهتر از کاخ دولما باغچه در ترکیه را که میلیاردها دالر می ارزید، پدید آورد.

در رده ی دوم دوستان نزدیک و فرمانده ها و گارد سلطنتی هستند که در صدها ویلای توریستی در منطقه ‘زمیلات’ و ‘اشقار’ اقامت داده شدند.

در محفل سوم  مقامات ارشد دربار سلطنتی و شخصیت های مهم قرار دارند که در ویلاهای هتلی منسوب به هتل فرح طنجه ساکن می شوند.

و در جایگاه بعدی که کارمندهای معمولی و دوست دوستان و سایر افرادی که جهت همراهی سفارش شده هستند، در اتاق های بیش از ۸ هتل  که کاملا رزرو شده بودند اقامت گزیدند.

این هتل ها شامل کنزی فراح طنجه ، سولازور، موونپیک، رویال تولیپ، هیلتون طنجه و هیلتون گاردن تقریبا نیمی از هتل  المزه و غیره می باشند.

هزاران موتر به صورت ۲۴ ساعته با راننده در خدمت همراهان و بر اساس همان رده ی ذکر شده می باشند.

139504301957509958180674.png

رولز رویس و بنتلی برای رده ی اول، می باخ مرسدس ۶۰۰ رده دوم،  المزه و ازین قبیل برای رده ی پایینتر و در نهایت موتر های مرسدس برای سایرین.

به درخواست دربار سلطنتی، رزرو هتل ها، ویلاها و موترها برای کل دوره به انضمام دو هفته قبل از رسیدن و دو هفته بعد از عزیمت در ماه اگوست می باشد.

از زمان قدم گذاشتن شاه در اواسط جولای تا زمان عزیمتش در ماه اگوست ۷۵ روز می باشد.

با برآورد هزینه ی اتاق ها و موترها، دست کم مبلغی حدود ۴۰ میلیون به انضمام ۱۰ میلیون هزینه ی خورد و خوراک که روزانه خرج میشود.

و اگر هزینه ی  سفر در طول ۷۵ روز را چیزی برابر با ۴-۵ میلیارد راله بر آورد کنیم معادل حقوق سالانه ی ۴۰۰۰۰ سرباز می شود.

چه برسد به وضع ننگین و شرم آور همراهان شاه از جمله: فساد اخلاقی، مشروبات الکلی، مواد مخدر، روسپی گری، تا میزانی که بدون اغراق، اهالی تانژیه، خودشان تحمل ندارند.

تمامی روسپی های مراکش راهی مراکش شدند چرا که حقوق هر شبشان برابر با حقوق سالانه ی یک پرستار می باشد.

سوال عیجبی که به ذهن متبادر می شود این است که ما همیشه شاهد همراهی افسران ارشد گارد سلطنتی در میان همراهان شاه بودیم اما اینکه چرا ابن سلمان فرماندهان ارشد را در اوج جنگ به همراه خود می آورد دور از ذهن است.

کازینوها و دیسکوها پر از مقامات ارشد سعودی از گارد سلطنتی و دربار سلطنتی می باشد. این در حالیست که اعمال قبیح و شرم آور محفل رده بالا در پشت دیوار های کاخ مخفی می ماند.

Author

About Author