قوماندان دوبی خواستار توافق سران عرب با رژیم صهیونیستی شد

قوماندان دوبی با حمایت از رژیم صهیونیستی و درخواست از رهبران عرب برای توافق با این رژیم خشم کاربران را در فضای مجازی برانگیخت.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، “ضاحی خلفان” قوماندان امنیه دوبی، خطاب به اعراب در تویتر خود نوشت: بیایید واقعگرا باشیم. شما ۲۲ و ۲۳ کشور دارید اما نمی خواهید یهودیان حتی یک کشور برای خود داشته باشند؟ شما به راستی که شیطان هستید. من هنگامی که می بینم یک مسلمان به یک یهودی توهین میکند ناراحت میشوم.

وی در ادامه گفت: دوستان، یهودیان مردمانی خلاق، باهوش و باتدبیر هستند و لیاقت داشتن یک کشور را در میان ما دارند زیرا آنها کاکازاده های ما هستند.

وی در رابطه به تشکیل دو کشور مستقل در سرزمین های اشغالی گفت: یک کشور با رهبری یک فلسطینی کفایت میکنند، نتانیاهو مانع آخر برای صلح جهانی است، ما از ابتدا با این کاکازاده های یهودی زندگی کرده ایم و اکثر افکار و عقاید ما هم مشابه به هم است.

وی گفت: تشکیل یک کشور مشترک میان فلسطینیان و یهودیان یک راه حل ایده حال است.از خدا می خواهم راه حل تشکیل دو کشور مستقل با شکست مواجه شود زیرا بهترین راه حل مسئله فلسطین تشکیل یک کشور مستقل بین یهودیان و اعراب است.

قوماندان دوبی گفت: شما خود می دانید که یهودیان از زمان حضرت ابراهیم  در سرزمین های عربی بوده اند پس چگونه اکنون از آنها منکرید؟ نتانیاهو آخرین فرد جنایتکار در اسرائیل است که پس از او افرادی عاقل سر کار شده و صلح جهانی تحقق می یابد.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *