فرار داعشی‌ها با لباس زنانه از سعدیه

رئیس کمیته امنیتی شورای ولایت دیالی با اشاره به اینکه عملیات آزاد سازی منطقه سعدیه فقط ۳ ساعت طول کشید، تأکید کرد که برخی عناصر داعش با لباس زنانه از این منطقه گریختند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، “صادق الحسینی” روز دوشنبه اظهار داشت: نیروهای عراقی با پشتیبانی داوطلبان و نیروی هوایی، منطقه سعدیه (۶۰ کیلومتری شمال شرقی بعقوبه) را ظرف ۳ ساعت از وجود عناصر داعش پاکسازی کردند.

وی به شبکه عراقی سومریه نیوز گفت  که در این عملیات، از روش‌های منحصر به فردی برای نفوذ به مقرهای گروه تروریستی داعش و ویران کردن آنها استفاده شد.

صادق الحسینی خاطرنشان کرد: عناصر داعش بدون درگیری با نیروهای عراقی و داوطلبان، از ۶ محل استقرار خود در اطراف سعدیه گریختند؛ به صورتیکه برخی از این عناصر برای فرار از حملات هوایی لباس زنانه به تن کرده بودند.

این مسؤول عراقی در ولایت دیالی، تأکید کرد که با توجه به اطلاعات امنیتی و خسارتهای وارد شده به مواضع داعش در این ولایت، پایان این گروه تروریستی در دیالی نزدیک است.

“هادی العامری” دبیرکل سازمان بدر دیروز اعلام کرد که مناطق سعدیه و جلولاء در ولایت دیالی کاملا از وجود تروریستهای داعش پاکسازی شد.

العامری که فرماندهی این عملیات را برعهده داشت، خاطرنشان کرد که مین ها و بمبهای کار گذاشته شده ولسوالی اطراف منطقه سعدیه نیز خنثی، شدند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *