عضو سابق داعش: رهبران داعش عیاش و بی بندوبار هستند

یکی از تروریست‌های عربستانی جدا شده از گروه تروریستی داعش در عراق از بی بند و باری و اعتیاد سران داعش به مواد مخدر پرده بر داشت.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، “خالد المطیری” برادر “احمد المطیری” یکی از اعضای جدا شده از گروه تروریستی داعش اعلام کرد که برادرش بعد از مشاهده بی بند و باری‌های سران داعش تصمیم گرفته از این گروه جدا شود.

خالد المطیری به روزنامه عربستانی “الحیات”، چاپ لندن گفت: احمد پس از مشاهده بریدن سرافرادی که مسلمان بودند و شهادتین می‌گفتند از سوی رهبران داعش، استفاده سرکردگان داعش از مواد مخدر و بی بند و باری جنسی آنها، و به بردگی گرفتن زنان بی گناه و بی دفاع، تصمیم گرفته که از این گروهِ ضد اسلام جدا شود و به کشورش بازگردد.

خالد گفته که سه برادرش به نام های فهد ، سعد و احمد فریب خورده و برای جهاد به سوریه رفته بودند که فهد تنها یک ماه بعد از پیوستن به جبهه النصره کشته شده و سعد و احمد بعد از ضعیف شدن جبهه النصره از این گروه جدا شده و به داعش پیوسته‌ بودند.

وی افزود که احمد از داعش جدا شد و خود را به مقامات امنیتی معرفی کرده است اما برادر دیگرشان به نام سعد همچنان با داعش همکاری می کند.

عربستان بیشترین تعداد تروریست‌های خارجی در سوریه و عراق را دارد، این کشور نقش عمده‌ای در حمایت مالی و تسلیحاتی از گروه‌های تروریستی در خاک سوریه داشته که امروز بخش‌هایی از عراق را به اشغال خود در آورده‌اند.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *