طالبان مسلح ۱۰۶ زندانی را از بند آزاد کردند

طالبان مسلح براساس فرمان عفو «ملا هیبت الله» رهبر این گروه و به مناسبت روزهای عید قربان، ۱۰۶ زندانی را از زندان‌های این گروه آزاد کردند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، گروه طالبان در وب سایت رسمی خود نوشت که براساس فرمان عفو «هیبت الله»، ۱۰۶ زندانی از زندان‌های این گروه در نقاط مختلف افغانستان آزاد شده اند.

با گسترش حملات طالبان در جنوب و مرکز افغانستان، برخی کارشناسان براین باورند که این گروه از تاکتیک‌های جدید در انجام عملیت‌هایشان استفاده می‌کنند.

چندی قبل که گزارش‌هایی از سقوط برخی ولسوالی‌های ولایت ارزگان در مرکز افغانستان منتشر شده بود، گروه طالبان برای نیروهای امنیتی و کارمندان دولت در این ولایت عفو عمومی اعلام کرد.

Author

About Author

2 thoughts on “طالبان مسلح ۱۰۶ زندانی را از بند آزاد کردند

  1. حکومت توان ای ره ندارد که محابس طالبان را تصرف کرده وزندانیان را آزادسازد برای ای حکومت ساخته امریکا شرم است که ۵لک نیروی مسلح دارد اندکی ازطالبان خودفروخته ها را سرکوب کرده نمیتواند.ازی کرده آبرومندانه وزیردفاع.داخله.امنیت ملی. استعفای خود را پیش کنند ازی بیشترمردم را تباه نسازند. تا کسی در راس سکتورهای امنیتی بیاین که حد اقل مشکل بیچاره مردم افغانستان را حل کرده بتوانند. ویتیمی که پدرش درقیدطالبان نجس است بسرمیبرد هر دقه انتظار پدرش را میکشد به دادش رسیده بتوانند.

  2. طالبانیزم دراصل یک نوع تفکردینی که بخاطرحفاظت ازدین وعزت مردم‌بوجودآمده واین تاجایی خوبست چون هدف اش خداونداست وگرچندراهش نادرست است ولی آنچه همیشه قتل وکشتارآدم های بی گناه صورت می گیرد ربط به طالب بودن اش نداردبلکه غرایض چون انتقام وسرقت و…درکاراست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *