سفیر جدید اسرائیل در امریکا، محرم اسرار نتانیاهو

رژیم اسرائیل دریمر، محرم اسرار و همنشین نزدیک “بنیامین نتانیاهو” را به عنوان سفیر جدید این رژیم عازم امریکا می کند.
به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، گزارشگر کانال ده رژیم اسرائیل گفته است که روابط متشنج اوباما و نتانیاهو با حضور ران دریمر شاهد نقطه عطف مهمی می شود، سفیر جدید اسرائیل در امریکا از دوستان نزدیک نتانیاهو است، تلویزیون رژیم اسرائیل در همین حال اظهارات دریمر را در تمجید از نتانیاهو پخش کرد.
دریمر گفت: نتانیاهو یک مسئول کارکشته است، وی از قدرت حاکمیت ویژه ای برخوردار است، او عملکرد محتاطانه ای دارد اما در عین حال قدرت خود را برای پیشبرد اهدافش بکار می برد، گزارشگر کانال ده خاطرنشان کرد: داستان نتانیاهو با دریمر در سال۲۰۰۰ آغاز شد.
دریمر جوانی۳۴ ساله، متأهل و دارای ۵ فرزند است، وی در امریکا متولد شد و در سن ۲۶ سالی به اسرائیل مهاجرت کرد، او در رشته های مدیریت و فلسفه تحصیل کرده است خانواده وی با حزب جمهوری خواه امریکا رابطه نزدیکی دارد به صورتیکه پدرش شهردار میامی بیچ بود.
این گزارشگر ادامه داد: چند سال پیش دریمر بعنوان مشاور سیاسی نتانیاهو انتخاب شد، وی از تاثیر گذارترین مشاوران سیاسی نتانیاهو است، گزارشگر کانال ده رژیم اسرائیل خاطرنشان کرد: وی محرم اسرار رئیس کابینه بوده و از لحاظ سیاسی از بازوی راست نتانیاهو به وی نزدیکتر است”
وی افزود: دو ماه دیگر سفیر فعلی اسرائیل در امریکا پس از چهار سال جای خود را به دریمر می دهد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *