دریافت پول از قاچاقچی بلژیکی توسط ۲ وزیر کابینه نتانیاهو

1093581_521طبق گزارش کانال دوم تلویزیون عبری؛ آیلت شاکد (وزیر دادگستری)و گیل‌عاد اردان(وزیر داخله) از سرگئی مولر(ملیونر یهودی بلژیکی) که به اتهام تجارت موادمخدر و قاچاق اسلحه زندانی است در انتخابات­ داخلی مبالغ هنگفتی را دریافت کرده­ است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، ملیونر بلژیکی ده میلیون شکل در انتخابات داخلی حزب لیکود هزینه کرده است.

یوری لوین از جمله از کسانی است که در این پروسه وجوهی را دریافت کرده است. مولر هم‌چنین در خلال انتخابات داخلی حزب هبیت هیهودی به شاکد(وزیر افراطی دادگستری) نیز وجوهی را پرداخت کرده است. شاموئل فرومین استاد جامعه شناس دانشگاه رژیم اشغالگر قدس در این برنامه گفت: فساد در سطوح کلان مدیریت کشور نهادینه شده است و امروز هیچ قدرتی توان مقابله و پیشگیری آن را ندارد. در ادامه­ی رسوایی‌های مالی اعضای کابینه و نتانیاهو بابت استفاده‌ اختصاصی از امکانات رسانه‌ای و سفارش تجهیزات گران قیمت و تزیینی برای هواپیمای اختصاصی خود و نیز پرونده­ی بطری گیت و… هر روز یک رسوایی مالی به کارنامه­ی اعضای دولت کنونی رژیم اشغالگر قدس اضافه می‌شود.

چند روز پیش نیز حکم تعلیق اورن حزان(نائب رئیس کنست و از اعضای حزب لیکود) بدنبال رسوایی‌ اخلاقی به وی ابلاغ شد.گفتنی است بسیاری از اعضای حزب لیکود طی سال‌های اخیر بواسطه دست یافتن به منابع قدرت و ثروت دچار مفاسده‌های اخلاقی و اقتصادی شده‌اند. معاون کنست، سوء استفاده‌های مالی و اخلاقی نتانیاهو بخش کوچی از عمق فاجعه است.

Author

About Author