داعش بار دیگر اروپا را تهدید به حملات تروریستی کرد

isis-islamic-libya-europeگروه تروریستی داعش در یک ویدئوی منتشرشده تهدید کرد که حملات تروریستی دیگری را در اروپا و از جمله پایتخت آلمان مد نظر دارد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از روزنامه “تاگس اشپیگل”، حدود دو هفته بعد از حملات تروریستی بروکسل گروه تروریستی داعش تهدید به حملات تروریستی دیگری در اروپا و همچنین پایتخت آلمان کرده است.

یک سخنگوی داعش در این ویدئو که روز سه‌شنبه منتشر شده است و صحنه‌هایی از حملات تروریستی پاریس و بروکسل در آن نشان داده شده است اعلام می‌کند که دیروز در پاریس و امروز در بروکسل و خدا می‌داند که فردا این اتفاق در کجا می‌افتد. در این ویدئو همچنین تصاویری از تماشاخانه کولیزیوم در رم ایتالیا و پارلمان لندن نشان داده شده است.

حدود یک هفته پیش نیز داعش، حملات تروریستی مشابه بروکسل در آلمان را اعلام کرد. این فراخوان همراه با تصاویری از فرودگاه‌های شهرهای فرانکفورت، کلن و بن و دفتر صدراعظم آلمان بود.

داعش در حملات تروریستی خود در ماه میزان سال گذشته در پاریس ۱۳۰ قربانی گرفته و حدود دو هفته پیش نیز حمله تروریستی این سازمان تروریستی در بروکسل ۳۲ نفر را به کام مرگ کشاند.

Author

About Author