حمله به یک دختر محجبه در فرانسه

دختر نوجوان در منطقه تراپس واقع در حومه پاریس به دلیل داشتن حجاب اسلامی مورد حمله قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، در آخرین مورد از حملات خشونت آمیز علیه مسلمانان در فرانسه، یک دختر نوجوان در نزدیکی پاریس به دلیل داشتن حجاب هدف حمله قرار گرفته است.

این حادثه زمانی روی داد که دو مرد ظاهرا اروپایی به این دختر ۱۶ ساله که خانه دوستش را در منطقه تراپس در حومه پاریس ترک می کرد، حمله ور شدند.

قربانی گفت، این مردان قبل از آن که وی را با تیغ مورد حمله قرار دهند، شعارهای نژادپرستانه و توهین آمیز علیه مسلمانان سردادند، این درحالی بود که مهاجمان با آمدن فردی که برای مداخله وارد صحنه درگیری شد، سوار بر یک موتر متواری شدند.

این دختر نوجوان که از ناحیه صورت و گلو دچار جراحات شده بود برای مداوا به شفاخانه منتقل شد، مانوئل والس، وزیر کشور فرانسه با محکوم کردن این حمله، خشم خود را از این اقدام ابراز کرد.

والس در گفت و گو با شبکه تلویزیونی بی ام اف تی وی فرانسه گفت: من قویا این جدیدترین مورد از تظاهر نفرت و عدم تحمل علیه مسلمانان را محکوم می‌کنم.

وزیر کشور فرانسه همچنین از شروع عملیات برای تحت تعقیب قرار دادن و مجازات عاملان این اقدام خشونت آمیز خبر داد، یک مرد دیگر نیز روز سه شنبه به دلیل نوشتن شعارهای اسلام هراسانه بر روی دیوارهای تعدادی از ساختمان‌ها در شهر آوینیون واقع در جنوب فرانسه بازداشت شد .

یک نظامی فرانسوی نیز در یازدهم اگوست به اتهام تلاش برای حمله به یک مسجد بازداشت شد .

در ماه جون، چندین زن مسلمان در آرژانتوی واقع در حومه پاریس به دلیل داشتن حجاب اسلامی هدف حملات عوامل نژادپرستانه قرار گرفتند.

بنابر گزار‌ش‌ها، یکی از این زنان که باردار بود به دلیل این حملات دچار سقط جنین شد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *