جنگنده های آل سعود صنعا را به شدت بمباران کرد

جنگنده های ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی، از دیروز به این طرف پایتخت یمن را به شدت زیر بمباران قرار داده است تا از شهروندان صنعا که در برابرشان مقاومت نشان داده اند انتقام بگیرند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از اعلام الحربی، اوج بمباران صنعا، بامداد امروز دوشنبه بود که رژیم جنایتکار آل سعود در حمایت از شبه‌نظامیان حامی علی عبدالله صالح، به سختی مناطق مختلف صنعا را بمباران کردند.

شبکه تلویزیونی المسیره، ارگان رسمی جنبش مقاومت ملی انصار الله در گزارش خود، از بمباران شدید وزارت داخله این کشور خبر داد. همچنین منطقه تبه الریان و تعدادی از خانه‌های شهروندان به سختی بمباران شد.

نیروی هوایی عربستان سعودی به بمباران پایتخت بسنده نکرد، بلکه در مناطق حرض و میدی در ولایتحجه و خومه فرقه خالد در غرب ولایت تعز نیز ملت حامی مقاومت را به شدت بمباران کرد.

لازم به ذکر است که رژیم آل سعود از سال ۲۰۱۵ به طور مکرر یمن را بمباران می‌کند. آن‌ها در بمباران یمن، قوانین بین المللی را به طور مستمر و سیستماتیک نقض کرده و از انواع تسلیحات ممنوعه استفاده می‌کنند. ضمن این‌که با محاصره شدید یمن و نابودی زیرساخت‌ها، عملا میلیون‌ها نفر را در آستانه مرگ قرار داده‌اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *