جنایت کردن سازمان اطلاعات ترکیه رسما مشروع است…

این روز ها دیگر برای کمتر کسی در این باره ابهامی وجود دارد که حکومت رجب طیب اردوغان از اصلی ترین حامیان تروریستهای تکفیری

این روز ها دیگر برای کمتر کسی در این باره ابهامی وجود دارد که حکومت رجب طیب اردوغان از اصلی ترین حامیان تروریستهای تکفیری است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، اردوغان سعی دارد با هر راهی  که ممکن است نظارت بر منطقه را بدست بیارد و قدرت اول منطقه شود. نتیجه قدرت طلبی اردوغان و امثالشآن است که امروز شاهد کشتار بی شماری از انسانهای بی گناه هستیم.

آخرین گذارشی که در این مورد در مطبوعات ترکیه نشر شد چنین است:

روزنامه “جمهوریت”، روز جمعه، اسناد تازه ای افشا کرد که ثابت می کند ترکیه به سوریه عناصر تروریستی می فرستد.

روزنامه “جمهوریت” چاپ ترکیه نوشت: نیروهای سازمان اطلاعات ترکیه، در ۹ جنوری ۲۰۱۴ برای انتقال ده ها تن از عناصر مسلح دو موتر ملی بس کرایه کرد و آن ها را به صورت غیرقانونی از گذرگاه مرزی رحانلی در جنوب غربی ترکیه، واردِ خاک سوریه کرد.

نیروهای امنیتی ترکیه بر اساس گذارش وارد شده در مورد حمل مواد مخدر دو موتر ملی بس را متوقف کردند که در اثر بازجویی بجای مواد مخدر در آن سلاح و مهمات یافتند.

راننده های دو موتر که برای مدت کوتاهی بازداشت شده بودند، برای بازجویان توضیح دادند که موترهای آن ها توسط سازمان اطلاعات ترکیه کرایه شده و به آنها گفتند که سرنشینانِ موتر ملی بس پناهجویانی سوری هستند.

نیروهای امنیتی ترکیه شروع به برسی حادثه شدند. ولی با مداخله دولت تغییری در قانون ایجاد شد که بر اساس آن جنایت کردن سازمان اطلاعات رسما مشروع شد.با این مکر دیگر کسی نتوانست از کارهای  سازمان اطلاعات بازجویی کند.

Author

About Author