جایدادهای مخفی قرضداران «کابل بانک» زیر ذره بین «شش و نیم»

معاون نخست ریاست جمهوری می گوید که جایدادهای مخفی قرضداران «کابل بانک» در حال جستجو هستند تا پول مردم برگردانده شود.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، امرالله صالح، بعد از جلسه شش و نیم صبح امروز (۱۲قوس) اظهار داشت که هماهنگی لازم برای تعیین و جستجوی جایدادهای قرضداران کابل بانک ایجاد گردیده است.

وی اظهار داشت که «جایدادهای مخفی قرضداران کابل بانک را داریم جستجو می کنیم که پول ملت را برگردانیم. مطمین باشید. اکنون هماهنگی رخ در رخ میان اداره مبارزه با جرایم سنگین، سارنوالی، پولیس، امنیت ملی بصورت بی سابقه و پر رنگ ایجاد گردیده است. لطفا در موارد فساد ما را همکاری نمایید».

بر اساس گفته های صالح، یکی از قرضداران کابل بانک که خود را رفیق یک وزیر یاد کرده بود، قرار است تا سه روز دیگر خانه اش را مطابق به حکم دادستانی به مدیریت تصفیه کابل بانک بسپارد.

معاون نخست ریاست جمهوری می گوید: «این خانه باید به ارزش سه صد هزار دالر به فروش برسد و پول آن به خزانه ملت برگردانیده شود. این شخص سه سال تمرد کرده بود تا اینکه جلسه شش و نیم به موضوع رسیده گی کرد.»

وی تاکید کرده است که اگر سه روز دیگر کار واگذاری این خانه انجام نشود، از قوا استفاده می شود.

در عین حال، مسوول امنیتی کابل تصریح کرد که روز گذشته در ارتباط به فساد با تمام مدیران شرکت های مخابراتی دیدار داشته و قرار است لیست تمام مامورین بزرگ و کوچک را که از نزدشان جزیه میگیرند در اختیار آنها قرار داده شود.

صالح تاکید کرده است «برای ما مبارزه با جرم فلسفه و تحقیق پشت میز نیست، بلکه اقدام سریع است.»

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *