ترور نواز شریف نخست وزیر پاکستان رد شد

b94364e5-2c31-46b7-b03e-dad5ed8b82fb_16x9_600x338پولیس پاکستان اعلام کرد که خبر طراحی ترور نوازشریف نخست وزیر این کشور یک دورغ محض بود و موترهای مشکوک به اشتباه وارد کاروان حامل نخست وزیر پاکستان شده بود.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، گزارشهای از پاکستان حاکی از آنست که نواز شریف نخست وزیر پاکستان از سوء قصد راننده موتری که قصد داشت هیأت همراه وی را مورد حمله قرار دهد، جان سالم به در برد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد نیروهای امنیتی بعد از متوقف کردن موتر مذکور و بازجویی از راننده که یکی از افسران بازنشسته نیروی هوایی بود وی را آزاد کردند.

این گزارش می‌افزاید بازجویی نیروهای امنیتی نشان داد سوءقصدی در کار نبوده و افسر بازنشسته نیروی هوایی به اشتباه وارد کاروان خودروهای حامل نخست وزیر شده است.

گزارش‌ها حاکی از این است که حفیظ‌الرحمان راننده موتر که گفته می‌شود قصد ترور نواز شریف را داشته به همراه خانواده خود برای گردش عازم منطقه مری بود و به علت بی خبری از زمان عبور خودروهای حامل نخست وزیر به اشتباه وارد این کاروان شد.

گفتنی است پیشتر تلویزیون ملی پاکستان پی تی وی در خبر اولیه خود از سوء قصد به نواز شریف و جعلی بودن پلاک خودرویی که قصد داشت هیئت همراه وی را زیر بگیرد خبر داد که به نظر می‌رسد در این کار عجله کرده است و تحقیقات نیروهای امنیتی نشان می‌دهد که چنین اتفاقی نیفتاده است.

Author

About Author