تروریست محبوب اوباما، مسعود رجوی بنا به مشکلاتی مرتبط با ایدز جان خود را از دست داد

13695940_624384804389367_1784590766_nپنجشنبه، ۱۴ جولای ۲۰۱۶ (اورسراواز، فرانسه) مسعود رجوی، دبیر کل سازمان مجاهدین خلق ایران، که به خوش‌گذرانی‌هایش در اطراف پاریس و روابط جنسی افراطی با زنان این سازمان شهره شده بود، ظاهرا چهار سال پیش به تشخیص پزشکان آمریکایی دانشگاه جانز هاپکینز مبتلا به ویروس اچ آی وی شناخته شده و بنا بر گزارشات رسیده به خاطر ابتلا به ایدز جان خود را از دست داده است. رئیس سابق سازمان جاسوسی عربستان سعودی، شاهزاده ترکی الفیصل اولین کسی بود که از مرگ رهبر پلید مجاهدین خلق خبر داد. شاهزاده‌ی سعودی به ستایش دوست قدیمی‌اش، رهبر سازمان شیطانی تروریستی مجاهدین خلق، مسعود رجوی پرداخت و با رهبر حال حاضر این گروه، مریم رجوی اظهار همدردی کرد:   «خانم مریم رجوی، شما و همسر فقیدتان، مسعود رجوی، قهرمانان دموکراسی و آزادی هستید.»

رجوی که همواره به ستایش جوزف استالین روسی و سیاست مشت آهنینش می‌پرداخت، این فرقه را شکل داده و با چاپلوسی و تعریف و تمجید، گاها مراسمی شبیه به پرستش ترتیب می داد. او با بی‌رحمی محض، از پیروانش می‌خواست تا برای وقف کامل خود به رهبر منتخب خداوند، از همسرانشان جدا شوند. به گفته‌ی آژانس اطلاعات خارجی فرانسه (DGSE)، رجوی یک معتاد جنسی بوده و با زنان بسیاری از همرزمانش رابطه‌ی جنسی برقرار می‌کرده است. او با شکل دادن یک حرمسرا، هر لحظه که می‌خواست عطش سیری‌ناپذیر جنسی‌اش را موقتا رفع کرده و در اوج رذالت، هنگام ارتکاب این اعمال پلید، از روش‌های ضدبارداری هم استفاده نمی‌کرده است. دکتر دیوید م. فریمن از بیمارستان پروتستان نیوروک و عضو ارشد «پزشکان بدون مرز» عراق، وجود ناهنجاری‌های مادرزادی را بین زنان گروه مجاهدین خلق تایید کرده است. آن‌ها به خاطر مشکلات ناشی از برقراری روابط جنسی محافظت نشده با مسعود رجوی و دیگر مقامات عالی رتبه‌ی مجاهدین خلق در بیمارستان‌های تیرانا، پایتخت آلبانی بستری شده‌اند.

پس از انقلاب اسلامی ۱۹۷۹ ایران، مجاهدین خلق به سلاخی مخالفان سیاسی‌اش و حتی ایرانیان بی‌گناه پرداخت. حدود ۱۷۰۰۰ شهروند ایرانی در ۳۷ سال بعد از انقلاب اسلامی در حملات تروریستی رجوی و گروهش که در دوران اوج جنگ ایران و عراق به دیکتاتور عراقی یعنی صدام حسین پناه برده بودند کشته شدند. آن‌ها عملا نقش ستون پنجم صدام حسین را داشته و کارخانه‌ها و ارتباطات آن موقع ایران را خراب می‌کردند، به قتل عام می‌پرداختند و اطلاعاتی حیاتی از ایران را در اختیار ارتش عراق گذاشته و از آنان حمایت می‌کردند. بعد از تهاجم آمریکا به عراق در سال ۲۰۰۳، مجاهدین خلق تسلیم نیروهای آمریکایی شده و قول همکاری مطلق دادند و از آن پس، مجاهدین خلق، از اقدامات دست و دل‌بازانه‌ی سازمان CIA زیر نظر اوباما ذینفع شدند. تروریست‌های گروه مجاهدین خلق از سوی سازمان حقوق بشر متهم به انجام کثیف‌ترین جرایم ممکن علیه مردم عراق و ایران شده‌اند. آن‌ها همچنین متهم به جرایم جنگی علیه بشریت شده‌اند، هر چند که مقامات آمریکایی به علت نظر واشنگتن مبنی بر مفید بودن مجاهدین خلق در سیاست‌های کثیفش در خاورمیانه‌ی پر از نفت سکوت شدیدی اختیار کرده‌اند.

Author

About Author