بیماری که زیبایی طفل دو ساله را گرفت

 بیماری های ژنتیکی می توانند یک زندگی را برای همیشه از بین ببرند، این بیماری ها گاهی از همان اول تولد همراه طفل هستند و باعث به وجود آمدن مشکلات بزرگی برای او خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، بیماری های نادری که برای کودکان رخ می دهد معمولا جسمی هستند به این معنا که برخی از اندام های آن ها شکل خاصی می گیرند یا بدنشان از حالت طبیعی خارج می شود، این اطفال نیاز به مراقبت های ویژه دارند زیرا در برخی موارد بیماری آن ها درمان شدنی نیست.

آیدن جاکوویاک طفل ۲ ساله است که چند هفته ای میشود تمامی داکتران انگلستان را مبهوت خودش کرده است چرا که کسی هنوز نتوانسته بیماری اصلی او را تشخیص دهد، این طفل دوساله از زمان تولد مشکلی خاص در سمت چپ صورتش داشت.

محققان در هفته های گذشته آزمایشاتی را روی این طفل انجام داده اند که طی آن به نتایج احتمالی رسیدند، آن ها احتمال می دهند رگ های صورت این طفل دچار مشکلی خاص شده است که خون درون آن ها لخته شده و به مرور بزرگتر می شود.

این بیماری همچنین می تواند باعث از بین رفتن بافت های صورت شده و حالت ان را برای همیشه از بین ببرد، آن ها پیش بینی کرده اند اگر این مشکل حل نشود، آیدن هیچگاه راه نمی رود و حرف نخواهد زد.

تا به حال آزمایشاتی برای برداشتن این زائده روی او انجام شده است اما هیچ کدام پاسخ مثبتی نداشته اند و داکتران همچنان منتظر فرارسیدن بهترین زمان برای عمل جراحی هستند، پدر آیدن می گوید داکتران شش ماه پیش فکر می کردند این پسر بیماری مرد فیلی را گرفته که البته مشخص شد تنها یک تشخیص اشتباه بوده است.

والدین این کودک می گویند مشکل تنها روی صورت او نیست و نشانه هایی از آن را میتوان روی پا و کمر آیدن نیز مشاهده کرد. پدر و مادر این کودک تمام زندگی خود را برای نگه داری از او گذاشته اند و امید دارند او روزی بتواند زندگی سالم داشته باشد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *