بشار جعفری: تروریسم گریبانگیر حامیانش شد

NEW YORK - APRIL 5: Bashar Ja'afari, Syria's ambassador to the United Nations, talks about violations of procedure that went on in this morning's General Assembly meeting at the UN on April 5, 2012 in New York City. Ja'afari claims that the General Assembly's president, Nassir Abdulaziz Al-Nasser, improperly closed the meeting to the media and refused to let Ja'afari speak. (Photo by Monika Graff/Getty Images)

Syrian Representative Addresses the United Nationsنماینده دائم سوریه در سازمان ملل در واکنش به انفجارهای تروریستی پاریس با بیان اینکه”تروریسم گریبانگیر حامیانش شده است” تاکید کرد: سوریه بر تروریست ها پیروز شد و بازنده این معرکه حامیان تروریسم هستند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، بشار جعفری، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل گفت: ما هرگز در مشخص کردن هویت تروریسم در سوریه اشتباه نکردیم. کسی که اشتباه کرد آمریکایی‌ها، فرانسوی‌ها و ترکیه‌ای‌ها بودند و تروریسم گریبانگیر همه آن‌ها شد. تروریسم در سوریه، لبنان و سوئد و امروز در فرانسه یکی است.

وی گفت: تروریسم به حامیانش برگشت و سوریه بر تروریسم پیروز شد. تنها راه برای مبارزه با تروریسم پیوستن به ائتلاف واقعی و صادق روسیه و سوریه است.

جعفری درباره برخورد پولیس فرانسه با انفجارهای تروریستی در پاریس گفت: پولیس فرانسه نشان داد که در چندین مورد خوب عمل نکرده است. ارتش و پولیس فرانسه یک باره ۳۰۰ گلوله را در بدن یک تروریست مراکشی خالی کردند.

وی گفت: محبوبیت بشار اسد، رئیس ‌جمهوری سوریه در فرانسه بیشتر از همتای فرانسوی‌اش است. یک نظرسنجی با حضور ۲۳۰۰ تن انجام شد که در آن ۲۰% مردم فرانسه گفتند که فرانسوا اولاند، رئیس ‌جمهوری این کشور را تایید می‌کنند اما در عین حال ۷۲% اسد را تایید می‌کنند.

Author

About Author