برای حل مشکلات پولیس، هیچ واسطه سیاسی قابل قبول نیست

وزارت امور داخله در فرمانی تازه به تمام منسوبین پولیس دستور داده است که برای تبدیل، ترفیع و یا حل مشکلات شان از واسطه سیاسی و سفارش خط خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این فرمان تازه امروز (۱۲جدی) از سوی نجیب دانش، سخنگوی وزارت امور داخله در فیس بوک نشر شده است.

در این فرمان آمده است «به تمام منسوبین وزارت امور داخله و پولیس هدایت واضح و صریح صادر می گردد که منبعد بخاطر تبدیل، ترفیع و یا حل مشکلات اداری خویش از هیچ شخص و حلقه سیاسی سفارش خط نیاورند و بنام با نفوذ و فشار سیاسی بر مقررات، اصول و ضوابط پا بگذارند.»

در بخشی از این فرمان آمده است که بخاطر تحکیم انسجام، وقار و جایگاه پولیس در جامعه؛ منفذهای نفوذ سیاسی به داخل رهبری و صفوف قابل قبول نیست.

دانش گفته است که وزارت امور داخله با اتخاذ روش جدید بسیج ظرفیت های موجود به مشکلات کادرهای خویش بدون واسطه و سفارش از بیرون رسیدگی خواهد نمود.

همچنین به منسوبین پولیس هشدار داده شده است که «کسانیکه این امریه را زیرپا گذازند، بار اول مواجه رفتار انضباطی می گردند و تکرار آن موجب برخورد قانونی گردیده و با شخص متخلف به عنوان نفوذی و اخلال گر دسپلین نظامی برخورد می شود».

این چندمین هدایت و فرمان بعد وزارت امور داخله بعد از حضور امرالله صالح به عنوان سرپرست آن است که صادر شده و پولیس را نسبت به کارهای گذشته ممانعت می کند.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *