بازداشت یک گروپ اختطافچی در ولایت بغلان

به گزارش خاورمیانه، ریاست امنیت ملی ولایت بغلان ۵ تن را به اتهام اختطاف یک طفل ده ساله از شهر پلخمری مرکز ولایت بغلان بازداشت نموده است.

 ریاست امنیت ملی ولایت بغلان ۵ تن را به اتهام اختطاف یک طفل ده ساله از شهر پلخمری مرکز ولایت بغلان بازداشت نموده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، مقام های محلی ولایت بغلان می گویند، این گروپ ۵ نفری اختطاف گران سه روز پیش یک طفل ده ساله را بنام عبدالکریم را از شهر پلخمری مرکز ولایت بغلان ربودند و در بدل رهایی وی از خانواده اش مبلغ ۳ ملیون افغانی تقاضا کرده بودند.

عبدالستار بارز والی بغلان می گوید که افراد بازداشت شده باشنده گان اصلی ولایت بغلان هستند و هر کدام به جرم خویش اعتراف کرده اند.

در عین حال عبدالکریم، طفل آزاد شده از چنگ رباینده گان، با قدردانی از تلاش نهادهای امنیتی در قسمت بازداشت این افراد، از نهاد های عدلی و قضایی می خواهد که آنان را به سزای اعمال شان برسانند.

عبدالمعروف پدر این طفل ده ساله می گوید این افراد اختطافچی، پسرش را از مرکز شهر پلخمری در روز روشن ربوده است و نهادهای امنیتی باید بیشتر ازین تلاش شان را به خرچ دهند که جلوی همچو رویداد ها گرفته شود.

این افراد پس از آن از سوی منسوبین ریاست امنیت ملی بغلان بازداشت شدند که این طفل ده ساله دوشب در نزد اختطاف گران، گروگان بود و پس از دریافت دوصد هزار افغانی از نزد پدر این طفل، وی را رها کرده بودند.

با آنکه مقام های محلی بغلان اطمینان می دهند که با بازداشت این افراد رویداد مشابهی به وقوع نمی پیوندد، اما دسترسی اختطاف گران حتی در مرکز ولایت بغلان نگرانی های را برای مردم ببار آورده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *