انتفاضه قدس، اقتصاد رژیم صهیونیستی را فلج کرده است

photo_xآخرین آمار منتشر شده توسط اتحادیه هتل های اسرائیلی نشان می دهد که تعداد گردشگران در ماه اکتبر نسبت به همین زمان در سالهای گذشته ۲۱ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از سایت خبری”تل آویوو تایمز” آمار منتشر شده توسط اتحادیه هتل های اسرائیلی “IHA” نشان می دهد کاهش گردشگران خارجی در اسرائیل به دلایل امنیتی است.

همچنین آمارهای دیگر همچون “central bureau of statistics-CBS” درباره بررسی وضعیت گردشگری اسرائیل حاکی از کاهش ۲۵ درصدی آمار ورود گردشگران به اسرائیل است.

این آمار همچنین نشان داد که توریست ها هتل رزرو کرده اند اما به اسرائیل سفر نکرده اند و این در حالی است که بیت المقدس در ماههای گذشته شاهد درگیری ها و ناامنی شدیدی بوده است امری که سبب شد تا این شهر شاهد رکود ۶۳ درصدی در زمینه جذب گردشگر باشد.

گزارش ها همچنین نشان می دهد که دیگر مناطق مانند “بحر المیت”، “طبریا” و “ایلات” نیز با کاهش ۲۶ تا ۴۵ درصدی جذب گردشگر مواجه بودند.

نمودارهای منتشر شده نشان می دهد در طول دو سال گذشته جذب توریست سیر نزولی داشته است و این سیر در مقاطع جنگ و درگیری شدت نزولی بیشتری به خود گرفته است.

Author

About Author