۶ نفر برتر از فوتسال مهاجرین افغان در ایران به اردوی تیم ملی فوتسال کشور دعوت شدند

در مراسم اختتامیه معرفی نفرات برتر در فوتسال زیر بیست سال افغانستان در ایران، بازیکن برتر فوتسال مهاجرین به اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال زیر بیست سال افغانستان دعوت شدند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، مراسم اختتامیه و معرفی نفرات دعوت شده به اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال زیر بیست سال افغانستان در ورزشگاه گلشهر ولایت تهران و با همت فدارسیون فوتبال و کمیته فوتسال افغانستان و شورای عالی ورزش مهاجرین برگزار گردید.

در این تورنمنت ۱۲ تیم منتخب مهاجرین از ولایات قم، قزوین، اصفهان، کرج، شهریار و ولسوالی های مختلف ولایت تهران و با حضور سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان استاد عبدالرزاق ممرک و آقای محمود سیدی مربی تیم ملی افغانستان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

 آقای خانعلی هدایت رئیس شورای عالی ورزش مهاجرین ضمن عرض خیر مقدم به مربیان تیم ملی فوتسال افغانستان از مسئولین فدارسیون و کمیته فوتسال افغانستان به خاطر همکاری و حمایتشان از ورزش مهاجرین تشکر نمود.

وی در ادامه گزارشی از روند برگزاری مسابقات ارائه و در پایان صحبت های خود با اهدای تابلوهای نفیسی که توسط استاد میرزایی یکی از برجسته ترین اساتید خط فارسی کتابت شده است به مربیان تیم ملی فوتسال افغانستان از آنان تقدیر و تجلیل نمود.

دو عدد تابلوی نفیس دیگر از آثار استاد میرزایی برای ریاست فدراسیون فوتبال افغانستان آقای کرام الدین کریم و رییس کمیته فوتسال افغانستان آقای دین محمد صافی در نظر گرفته شده بود که از مربیان تیم ملی درخواست شد تا ضمن رساندن سلامهای گرم ورزشکاران مهاجر آن دو تابلوی نفیس و ارزشمند را به آنان برسانند.

اقای محمود سیدی مربی تیم ملی فوتسال افغانستان نیز در سخنان کوتاهی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع ورزشکاران مهاجر از ورزشکاران خواست که از فرصت های بدست آمده نهایت استفاده را برده و تمام سعی خود را جهت بالاتر بردن تواناییهای خود بکنند.

درپایان استاد عبدالرزاق ممرک سرمربی تیم ملی اسامی افراد دعوت شده به اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال را بدین شرح اعلام نمود:

محمد جواد صفری _ محرم جعفری _ مهدی حسنی _ محمد بربری _ حمید امینی و عباس احمدی

افراد نامبرده می بایست خود را در زمان برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال زیر بیست سال افغانستان در کابل حضور داشته باشند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *