نشر فیلم جدید داعش عراقی ها را دوباره داغدار کرد

گروه تروریستی داعش با انتشار ویدئوی جدیدی بر روی اینترنت، داغ عراقی ها بویژه خانواده های قربانیان پایگاه اسپایکر را تازه کرد.

تازه‌ترین آمار قربانیان جنایت داعش در پایگاه اسپایکرگروه تروریستی داعش با انتشار ویدئوی جدیدی بر روی اینترنت، داغ عراقی ها بویژه خانواده های قربانیان پایگاه اسپایکر را تازه کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این فیلم ۲۳ دقیقه ای صدها نظامی عراقی را نشان می دهد که به وسیله موترهای بزرگ به قتلگاه انتقال می یابند. آنها را از داخل موترها درحالی که دستانشان بسته است، به بیرون پرتاب می کنند.

در این ویدئو که رسانه های عراقی گفته اند توسط موسسات بین المللی افراط گرا انتشار یافته ، قربانیان را کنار یک گودال که توسط بولدوزری ایجاد شده بود، انداخته و به گلوله بستند و سپس با همان بولدوزرها بصورت جمعی دفن کردند و حتی در جایی بولدوزرها از روی اجساد هم عبور می کند.

این ویدئو که ۴ روز بعد از صدور احکام اعدام ۲۴ متهم شرکت در جنایت اسپایکر انتشار یافته، از سوی ناظران به عنوان یک جنگ روانی یاد می شود.

دادگاه عالی عراق هفته گذشته محاکمه ۲۸ تن از متهمان این پرونده را در دستور کار خود قرار داد و ۲۴ تن را به اعدام محکوم کرد و برای ۴ نفر دیگر به دلیل کافی نبودن ادله ، حکم تبرئه صادر کرد.

Author

About Author