عامل شکست اسرائیل و عربستان در فلوجه ی عراق

شبکه العربیه متعلق به آل سعود با منتشر کردن ویدیویی از تلاش سردار سلیمانی و نیروهای حشد الشعبی (بسیج مردمی عراق) برای کشتار مردم اهل سنت فلوجه خبر دادند. ادعایی که کذب بودن آن این روزها و پس از منتشر شدن دروغ های العربیه و سایر رسانه های آل سعود بیشتر از قبل به جهانیان ثابت شده است.

عربستان حامی داعش که طعم تدابیر «سردار سلیمانی» را در عراق می چشد و نمی تواند نه در عرصه سیاسی و نه در عرصه ی میدانی دستاورد چندانی داشته باشد، پیش از قبل درباره ی سردار سلیمانی دروغ هایی را منتشر می کنند  و با  شعار این که سردار سلیمانی «مبدع هلال شیعی» است، می خواهند اتحاد شیعه و سنی را در عراق که بر علیه تروریسم برپا شده، به هم بزند. در حالی که در بین افراد نیروهای حشد الشعبی (بسیج مردمی عراق) نیروهای سنی و شیعه یا مسیحی دیده میشود که با هم  برادر و برابرند. تصاویر زیر این مطلب را اثباط می کند:

عکس

در این ویدیو کوتاه که شبکه العربیه منتشر کرده، یکی از مجاهدان عراقی تلاش می کند به سردار سلیمانی که بر روی جعبه مهمات نشسته است بالشتی را بدهد که با مخالفت این سردار متواضع روبرو می شود.

 تحلیل گران سیاسی عامل شکست اسرائیل و عربستان (حامیان اصلی داعش) را در شهر فلوجه ی عراق را نیروهای حشد الشعبی می دانند.

تصاویر سردار سلیمانی در حال تعلیم به افسران حشد الشعبی:

نیروهای حشد الشعبی از حمایت صد درصد جمهوری اسلامی ایران و سردار سلیمانی برخوردار است. سردار ایرانی قدرت را می‌فهمد، حریفان را به خوبی می‌شناسد، همچنین اهل ریسک کردن است. ایشان با نقشه های قافیلگیر کننده ی خود حامیان تروریست های خون خوار را در فلوجه ی عراق ناکام گذاشت.

سلیمانی

البته از آسیای میانه و افغانستان و پاکستان تا مدیترانه، جنوب شبه جزیره عربستان و شمال آفریقا، هر جا که استکبار جهانی شکست بخورد و نتیجه نگیرد، این سردار ایرانی را “مقصر” می دانند.

Author

About Author