برای خاموش کردن آتش سوزی ها؛ مصر و اردن به کمک رژیم اسرائیل می شتابند

سفارت رژیم اشغالگر اسرائیلی در قاهره، در صفحه رسمی خود در فیس بوک درباره ی سخن اوفر جندلمن، سخنگوی رسمی نخست وزیر رژیم، بنیامین نتانیاهو، نوشت که مصر و اردن به اسرائیل در کنترل و خاموش کردن آتش سوزی ها کمک می کنند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، مصر و اردن گفته اند: “دوستی برای روزهای سختی است.” اوفر جندلمن، سخنگوی رسمی نخست وزیر رژیم، بنیامین نتانیاهو در صفحه ی رسمی خود در فیس بوک نوشته بود که مصر و اردن به اسرائیل در انجام اینکار پیشنهاد کمک کرده اند و ادامه داد: “نخست وزیر پیشنهاد آنها را پذیرفته؛ مصر دو بالگرد و اردن دو موتر اطفاییه را ارسال خواهند کرد.”

آتش سوزی ابتدای هفته ی جاری به دلیل کمبود بارش و هوای خشک و بادهای تند شروع شده است و ناتوانی رژیم اشغالگر در کنترل آن باعث شد از کشورهای متعددی درخواست کمک کند.

Author

About Author

2 thoughts on “برای خاموش کردن آتش سوزی ها؛ مصر و اردن به کمک رژیم اسرائیل می شتابند

  1. اسرائیل دقیقا همان کشوریست که هفتاد سال بالای مردم مسلمان و مظلوم فلسطین ظلم کرد و هیچ نوع ترحمی را در برابر مردم بیگناه و بی دفاع فلسطین از خود نشان نداد. خانه های مردم فلسطین به زور تخریب شد زن،طفل و موی سفیدان مظلوم فلسطین زیر آوار ها به واسطه ی بیلدوزر دفن شدند و جهانیان بخصوص جهان عرب هیچ نوع واکنشی نسبت به این جنایات اسرائیل نشان نداند.
    و این آتش سوزی هم غضب خداوند بالای این مردم بی رحم.

  2. از نظر من کمک در این وقت خوب کار است چون انسان های بی گناه تلف میشود و مسلمانان باید کمک زیاد کند چون یک مسلمان باید همیشه به ناتوان کمک کند اکر مسلمان باشد یا نه باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *