بازگشت رویایی بارسلونا؛ عملیات بلوگرانا

تیم فوتبال بارسلونا با پیروزی ۶-۱ مقابل پاری سن ژرمن و برتری ۶-۵ در مجموع دو دیدار، راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، آبی و اناری ها که در دیدار رفت با نتیجه ۴-۰ شکست خورده بودند، در دیدار نیمه شب گذشته با ارائه یک نمایش فوق العاده، توانستند با نتیجه ۶-۱ به پیروزی برسند و راهی مرحله بعد شوند.

بارسا بازی را هجومی آغاز کرد و تنها ۳ دقیقه از بازی سپری شده بود که توسط «لوئیس سوارز» به گول رسید.

این گول انگیزه های بازیکنان بارسا را افزایش داد و بازیکنان این تیم با انگیزه بیشتری به حملات شان ادامه دادند و در مقابل بازیکنان مهمان با دفاع فشرده، تنها به فکر استفاده از ضدحملات بودند.

بازی با همین روند ادامه داشت و بازیکنان هر دو تیم موقعیت هایی برای باز کردن دروازه هم داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند تا اینکه در دقیقه ۴۰ توسط گول به خودی (لاوین کورزاوا» به گول دوم رسید.

این گول امید بارسایی ها را دو چندان کرد.

نیمه دوم هم با حملات بارسا آغاز شد و این بار هم این تیم خیلی زود به گول رسید. حرکت نیمار از سمت چپ  با خطای مونیه در داخل محوطه جریمه همراه شد و داور بعد از مشورت با داور پشت دروازه، یک ضربه پنالتی برای بارسا اعلام کرد.

مسی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

بارسا که حالا تنها یک گول با جبران نتیجه دیدار رفت فاصله داشت، حملاتش را از سر گرفت؛ اما این پاریسی ها بودند که در دقیقه ۶۲ توسط «کاوانی» به گول رسید.

بارسا که چیزی برای از دست دادن نداشت، بر شدت حملاتش افزود؛ اما دفاع فشرده و منسجم پاریسی ها، مانع از رسیدن به گول می شد.

اما همه چیز در ۱۰ دقیقه پایانی رقم خورد و از دقیقه ۸۸ به بعد، طوفان بارسا شروع شد و نیمار ستاره بی چون و چرای این لحظات بود.

در دقیقه ۸۸، نیمار روی یک ضربه آزاد، توپ را به گوشه دروازه فرستاد و امیدهای بارسا را زنده کرد.

فشار حملات بارسا ادامه داشت و در اولین دقیقه از وقت های تلف شده، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد که نیمار حساب را ۵ بر یک کرد و دقیقه ۹۰+۵ بود که ارسال نیمار را «سرجی روبرتو» به گول پیروزی بخش و برد تاریخی بارسا تبدیل کرد.

با این حساب، بارسا در مجموع با حساب ۶ بر ۵ به پیروزی رسیده و به شکل معجزه آسایی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *