القاعده یمن خواستار قتل و عام یهودیان و آمریکایی‌ها شد

یکی از رهبران ارشد شاخه القاعده یمن از مسلمانان سراسر جهان خواست تا در واکنش به تصمیم رئیس‌جمهوری آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل به پا خاسته و جان یهودیان و آمریکایی‌ها را بگیرند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از خبرگزاری فرانسه، گروه اطلاعاتی آمریکایی SITE گزارش داد، خالد باطرفی، یکی از رهبران ارشد شاخه القاعده یمن در فیلمی که اخیرا منتشر شده، گفت: تصمیم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا اعلان یک جنگ صلیبی – یهودی جدید است و تمامی مسلمانان موظفند تا قدس مقدس را آزاد کنند.

باطرفی در جریان این فیلم ۱۸ دقیقه‌ای تحت عنوان “وظیفه ما در مقابل قدس‌مان” افزود: مهم نیست چه اتفاقی می‌افتد. هیچ مسلمانی حق ندارد قدس را واگذار کند. تنها یک خائن قدس را تسلیم می‌کند و از آن دست می‌کشد. اجازه دهید تمامی مسلمانان به پا خاسته و به یهودیان و آمریکایی‌ها در سراسر جهان حمله کنند.

در این فیلم باطرفی اعتراضات متحدان آمریکایی را به عنوان اقدامی غیرواقعی و ناخالص رد کرد و گفت: این اعتراضات چیزی جز یک اقدام گمراه کننده و گول زننده نبودند.

وی افزود: مسؤولیت اصلی بر عهده مسلمانان آمریکا و کشورهای غربی است. مسلمانان در داخل اراضی اشغالی باید تمامی یهودیان را از طریق زیر کردن آنها با موتر، چاقو زدن و یا استفاده از هر سلاح دیگری و همچنین به آتش کشیدن خانه‌هایشان بکشند.

باطرفی یکی از مقامات ارشد القاعده در شبه جزیره عرب محسوب می‌شود که آمریکا آن را به عنوان خطرناک‌ترین شاخه القاعده توصیف کرده است.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *