اعلان جنگ صوری داعش علیه اسرائیل

150914-221104_1در پی مسلمان‌کشی گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه طی ۵ سال گذشته و محرز شدن وابستگی این گروه به رژیم صهیونیستی با واسطه و بدو واسطه‌ی انگلیس و آمریکا در راه‌اندازی جنگ تمام عیار در سوریه، عراق و لبنان و مسلمان کشی در آفریقا، لیبی، افغانستان و پاکستان؛ گروه تکفیری صهیونیستی داعش به دستور انگلیس و موصاد یکی دیگر از طرح‌های خائنانه و فریب‌کارانه خود را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، گروه داعش در جدید­ترین نوار ویدئویی خود، رژیم اسرائیل به همراه جنبش حماس، فتح و دیگر گروه­های سکولار و لاییک فلسطینی را تهدید به نابودی کرد.

در این ویدئو یک فرد نقاب‌دار مدعی شد: “ما، دولت یهود، حماس و فتح و همه گروه­های سکولار را ریشه‌کن خواهیم کرد. این فرد داعشی افزود: باید قوانین شریعت در غزه حکم‌فرما شود. ما سوگند می‌خوریم که آن‌چه امروز بر اردوگاه یرموک (اردوگاه آوارگان فلسطینی در سوریه که تحت حمله داعش قرار گرفت) می­رود در منطقه نوار غزه نیز تکرار خواهد شد.

هر چند انتقادات و گلایه‌های فراوانی به سیاست‌های حماس و فتح در خصوص کنار گذاشتن جهاد و صلح با اسرائیل وارد است. ولی فیلم ویدئویی منتشر شده روی دیگر سکه از طرح موصاد در حذف جبهه مقاومت از موضوع فلسطین است.

موصاد در صید خود از یک طرف مذاکره با حماس را دنبال می‌کند و از طرف دیگر داعش را به عنوان سگ وحشی به صحنه فلسطین وارد نموده و این دو لبه قیچی نتیجه‌ای جز آغاز جنگ بین گروه‌های مقاومت و تکرار مسلمان‌کشی و نهایتا تامین امنیت اسرائیل بدنبال نخواهد داشت.

موصاد در پی این است که سلاح مقاومت علیه مسلمانان بکار گرفته شود. رهبران حماس نقش سفید و داعش نقش سیاه را در نابودی آرمان فلسطین و فراموشی جهاد با اسرائیل بر عهده گرفته‌اند. و این داستانی است که بارها توسط شیطان در فلسطین تکرار شده است.

Author

About Author