داعش ۲۰۰ غیر نظامی را در الانبار اختطاف کرد

1030803_242تروریست‌های تکفیری داعش در ادامه جنایت‌شان در مناطق تحت تصرف خود، ۲۰۰ نفر را در ولایت الانبار در غرب عراق اختطاف کرده اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، عماد احمد، معاون شهردار «الرطبه» روز شنبه (۷ سنبله) در گفت و گو با شبکه عربی زبان السومریه گفت تروریست‌های داعش این غیر نظامیان را به دلیل آن که چند روز قبل در تظاهراتی علیه داعش در این شهر شرکت کرده بودند، ربود .

عماد احمد افزود اعضای قبیله «الکبیسات» و دیگر قبائل پس از اعدام یک قبیله نشین به دست داعش در الرطبه، در ۴۲۸ کیلومتری غرب بغداد تظاهرات کردند. این قبیله نشین به اتهام حمله به یک تروریست داعش و کشتن وی اعدام شد.

در همین حال سعید مموزینی، سخنگوی حزب دموکراتیک کردستان عراق در موصل گفت داعش بیش از ۲۰ تن از همقطاران خود را در این شهر اعدام کرده است.

مموزینی افزود داعش همچنین جولای گذشته ۵ تن از همقطاران خود را به اتهام اجرای حمله‌ای مسلحانه در منطقه «قیاره» علیه ابو عبدالمجید عفری، والی خود خوانده موصل، کشت. گزارشی درباره این که عفری در این حمله آسیب دیده یا این که جان سالم به دربرده، منتشر نشده است.

۱۵عضو داعش نیز به اتهام فرار از درگیری با نیروهای ارتش عراق و مبارزان یگان‌های بسیج مردمی در منطقه «الخازر» در ولایت نینوا اعدام شدند.

یک منبع محلی که خواست نامش فاش نشود گفت تروریست‌ها یک مسجد را در ولایت نینوا منهدم کردند.

این منبع افزود تروریست‌های داعش با کار گذاشتن مواد انفجاری در داخل مسجد ابوبکر در منطقه شورا واقع در جنوب موصل آن را با خاک یکسان کردند.

بنابر این گزارش، تروریست‌های داعش همچنین نقاشی‌های تاریخی در کلیساهای مریم مقدس و کلدانی در جنوب موصل را از بین بردند .

Author

About Author