مربیگری بارسلونا؛ ژاوی در راه گواردیولا؟!

بعد از گمانه زنی ها در مورد آینده هدایت تیم فوتبال بارسلونا، کاپیتان و ستاره سابق این تیم برای این کار اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش بخش ورزش خبرگزاری خاورمیانه، ژاوی هرناندز، کاپیتان سابق بارسلونا پیشنهاد سرمربیگری آبی ‌اناری‌ ها را پذیرفت تا دومین تجربه سرمربیگری را در این تیم کسب کند.

وی که در حال حاضر سرمربی تیم فوتبال السد قطر است، در آخرین اظهارات اش از علاقه و آمادگی برای هدایت بارسلونا خبر داد.

در حالی که پیش از این و در نیمه های فصل جاری فوتبال اروپا، ژاوی درخواست هدایت بارسلونا را رد کرده بود؛ حالا می گوید: «بزرگترین امید من مربیگری در بارسلونا و بازگشت این تیم به پیروزی‌ های گذشته است. از هدایت این تیم واقعا هیجان‌ زده می‌شوم. من یک بارسایی هستم و دوست دارم در لحظه‌ ای مناسب برگردم تا یک پروژه قوی را از صفر شروع کنم.»

روزنامه سان به نقل از الموندو نوشته است که ژاوی هم به مسی و هم به باشگاه بارسلونا برای هدایت تیم در فصل بعد چراغ سبز نشان داده‌ است.

کاتالان‌ ها در فصل جاری موفق نشدند حمایت و رضایت هواداران خود را جلب کنند و با آنکه در مقطعی از رئال مادرید، رقیب اصلی اش پیش بود؛ اما حالا با اختلاف چهار امتیاز در رده دوم لالیگا و بعد از رئال قرار دارد.

آبی و اناری ها پیش از این تجربه خوبی از حضور بازیکنان سابق خود در راس هدایت فنی تیم شان دارند که می توان به گواردیولا و لوئیز انریکه اشاره کرد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *