لیگ قهرمانان اروپا؛ تحقیر بارسلونا در «نیوکمپ»، نژادپرستی در پاریس

مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری هفت دیدار در گروه های پنجم تا هشتم با تحقیر بارسلونا در ورزشگاه خانگی و توهین نژادپرستی داور مسابقه پاری سن ژرمن و باشاک شهیر ترکیه به پایان رسید.

به گزارش بخش ورزش خبرگزاری خاورمیانه، این دیدارها بامداد امروز (۱۹قوس) پیگیری شده و تیم های صعودکننده به مرحله حذفی از چهار گروه مشخص شدند.

در مهمترین دیدار شب گذشته، یوونتوس با درخشش کریستیانو رونالدو با سه گول بارسلونا را در «نیوکمپ» درهم کوبید تا در یک شب صدرنشینی گروه هفتم را تصاحب کند.

شاگردان کومان در این دیدار بی برنامه بودند و هفت شوت در چهارچوب لیونل مسی هم توسط «جیانلویجی بوفون»، دروازه بان یوونتوس دفع شد.

از این گروه، یوونتوس و بارسلونا با ۱۲ امتیاز به مرحله حذفی صعود کردند.

در دیگر دیدار این گروه نیز دیناموکیف با یک گول از سد فرانس واروش گذشت.

در دیگر دیدارها از گروه پنجم (E) نیز چلسی با حساب یک بر یک در برابر کراسنودار متوقف شد و سویا با نتیجه سه بر یک از سد «رن» گذشت.

از این گروه چلسی با ۱۴ و سویا با ۱۳ امتیاز به عنوان تیم های اول و دوم به مرحله حذفی صعود کردند.

در گروه ششم (F) دورتموند با برتری ۲ بر ۱ در برابر زنیت روسیه با ۱۳ امتیاز صدرنشین شده و لاتزیو هم با تساوی ۲ بر ۲ در برابر کلوب بروژ با ۱۰ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی صعود کرد.

در گروه هشتم (H) نیز دیدار پاری سن ژرمن در برابر باشاک شهیر ترکیه به دلیل توهین نژادپرستی داور چهارم به یکی از مربیان نماینده ترکیه، در دقایق ابتدایی متوقف شده و به امروز موکول شد.

بعد از توهین داور، بازیکنان هر دو تیم در حمایت از مبارزه با نژادپرستی میدان را ترک کرده و حاضر به مسابقه نشدند و با تصمیم یوفا، دیدار مجدد با داوران متفاوت با یک روز تاخیر برگزار می شود.

در دیگر دیدار منچستریونایتد با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب لایپزیش شد و از صعود بازماند.

صعود پاری سن ژرمن و لایپزیش از این گروه قطعی است و در صورت پیروزی شاگردان «توخل»، نماینده فرانسه به عنوان صدرنشین صعود می کند.

با پایان یافتن دیدارهای مرحله گروهی در این چهار گروه، تیم های منچستریونایتد، کراسنودار، کلوب بروژ و دیناموکیف به لیگ اروپا راه یافتند.

دیدارهای پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نیز امشب با ۹ دیدار به پایان خواهد رسید.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *