گروه ضد “داعش” در مصر ظهور کرد

تازه ترین گزارشها از قاهره پایتخت مصر حاکی از آنست که یک گروه ضد داعش “کفن سفید” ظهور و اعلام موجودیت کرده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه؛ این گروه “کفن سفید” ماموریت خود را سرکوب گروه تروریستی “داعش” خوانده و گفته است که تاکنون بیش از صد عضو داعش را از میان برداشته اند.

به گزارش پایگاه خبری ایلاف از قاهره، رئیس گروه کفن سفید ماموریت اساسی نیروهای تحت امر خود را افکندن رعب و وحشت در دل داعشی ها دانسته و افزوده است که در ماه های اخیر عناصر وابسته به این گروه، بیش از ۱۰۰ داعشی را در ولایت دیرالزور کشور سوریه به قتل رسانده اند.

منابع وابسته به این گروه درباره نام کفن سفید گفته اند: این نام به این معنی است که عناصر داعش را به دلیل جنایاتی که در حق مردم سوریه مرتکب شده اند کفن پوش خواهیم کرد.

رهبری این گروه را فردی به نام “ابوعبود” بر عهده دارد.

در معرفی “ابوعبود” گفته شده که او از فرماندهان یکی از گروه های مسلح مخالف نظام سوریه بود که پیش از این، این گروه به دلیل ضعف تسلیحاتی در رویارویی با داعش فروپاشید.

براساس این گزارش ابو عبود گفته است که در برخورد با داعشی ها رحم و مروتی در کار نخواهد بود، هر فردی از داعشی ها که به دام ما بیفتد سزایش فقط مرگ است.

او گفت: محور فعالیت ما نیز اطراف و داخل شهر بوکمال در نزدیکی مرز عراق است که برای داعش اهمیت راهبردی دارد زیرا این منطقه، منطقه ی ارتباطی داعش در سوریه و عراق است.

گفته می شود گروه “کفن سفید” حدود ۳۰۰ عضو دارد.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *