مکان دیدار ترامپ و کیم جونگ اون افشا شد

وزیر خارجه تایلند با اشاره در مورد نشست آینده آمریکا با کوریایی شمالی افزود ترامپ اعلام نموده که تایلند آماده است تا از این نشست میزبانی کند.

دون پرامودوینای، وزیر خارجه تایلند روز گذشته تاریخ(۴ ثور) اعلام کرد که کشورش آمادگی های لازم را برای میزبانی نشست میان این دو کشور گرفته است در عین حال خبرگزاری فرانسه خبرداد که قرار است مذاکرات میان رئیس جمهور آمریکا و رهبر کوریایی  شمالی در هفته های آینده برگزار شود.

در همین حال وزیر خارجه تایلند به خبرنگاران گفته است که کشور تایلند  آماده است تا از نشست مذاکراتی میان این دو کشور میزبانی نماید اما سفارت آمریکا هنوز در این خصوص اظهار نظر نکرده است.

تایلند یکی از متحدان آمریکا میباشد که با کوریایی شمالی نیز روابط دویپلماتیک دارد پس از آنکه کوریایی شمالی تصمیم اش در مورد متوقف نمودن آزمایشات هسته ای را اعلام کرد رسانه ها در ۱۸ ماه حمل از آمادگی ترامپ برای مذاکره با کیم جونگ اون رهبرکوریایی شمالی خبر داده بودند.

در همین حال رهبر کوریایی شمالی هفته گذشته با رئیس جمهور کره جنوبی نیز دیدار گفتگو نمود.

مکان مذاکرات میان کوریایی شمالی و آمریکا در حالی افشا گردید که ترامپ قبل از متوقف نمودن آزمایشات هسته ای خواستار مذاکرات با کوریایی شمالی شده بود اما رهبر کوریایی شمالی با تهدیدات اش از این مذاکرات سرباز میزد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *